از یلدا تا کریسمس - دریافت هدیه ۴۰ میلیونی مهاجرت پلاس ثبت‌نام رایگان

شرایط و مراحل دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

موسسه مهاجرتی مهاجرت‌پلاس

ویزای کارآفرینی کانادا یکی از برنامه‌های مهاجرتی استانی است، به همین دلیل متقاضیان باید از طریق اداره‌های مهاجرت استان‌ منتخب خود درخواست دریافت ویزا دهند. ملاک‌هایی مثل هزینه مالیاتی پایین، وجود نیروی کار ماهر و تحصیل کرده، محیط چند فرهنگی و مهاجر پذیر، هزینه‌های معقول راه اندازی کسب و کار، در انتخاب استان‌ها برای مهاجرت تاثیرگذار هستند. متقاضیانی که از این طریق درخواست مهاجرت می‌دهند، متعهد می‌شوند که در کشور کانادا برای راه اندازی یک کسب و کار، سرمایه گذاری کنند. مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی یک تصمیم بسیار مهم و تاثیرگذار است که آینده زندگی افراد و خانواده‌های آنها را رقم می‌زند؛ بنابراین باید با دید باز و آگاهانه در این مورد تصمیم گیری کرد.

چرا موسسه مهاجرت پلاس

وکیل مهاجرتی

بهره‌گیری از زبده‌ترین وکلای حقوقی و انجام کلیه پرونده‌های مهاجرتی از مشاوره تا اخذ ویزا، تحت نظارت مستقیم وکیل

موفقیت ۹۹٪

دارای بالاترین درصد موفقیت در پرونده‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با نرخ موفقیت ۹۹٪

نمایندگی رسمی

دارای شرکت و نمایندگی رسمی ثبت شده در استرالیا، کانادا، آمریکا و اروپا جهت ارایه حداکثر خدمات به موکلین

خدمات پس از ویزا

ارایه خدمات پس از ویزا در کشور مقصد نظیر امور اسکان، راه‌اندازی کسب و کار و ثبت شرکت و علایم تجاری

شرایط دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

کانادا کشوری است که به صورت فدرال اداره می‌شود و از 11 استان مختلف تشکیل شده است. هر استان، برای ویزای کارآفرینی شرایط و قوانین خاص خود را دارد و متقاضیانی که از این طریق می‌خواهند برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند، باید یک طرح کسب و کار سودمند و قابل اجرا در اختیار داشته باشند. همچنین متقاضی باید ثابت کند که در 3 سال گذشته یک کسب و کار را مدیریت کرده است.

تنها در صورتی که طرح تایید و سرمایه مورد نیاز آن هم مشخص شود، به متقاضی اجازه ورود به خاک کانادا داده خواهد شد.

یکی از شرایط ویزای کارآفرینی کانادا، آن است که متقاضی باید یک شرکت با آدرس و تلفن مشخص راه اندازی کند و حداقل یک کانادایی که با او نسبت فامیلی ندارد را به صورت تمام وقت استخدام کند. در این حالت از زمان ورود به خاک کانادا؛ به این افراد، 3 سال فرصت داده می‌شود که کسب و کار خود را راه اندازی کنند و در صورتی که نتوانند به تعهدات خود در این مدت پایبند باشند، ویزای آن‌ها باطل خواهد شد.

مراحل درخواست ویزای کارآفرینی کانادا به این ترتیب است:

  • بررسی برنامه‌های استانی و انتخاب استان مورد نظر
  • تهیه برنامه کسب و کار مناسب
  • آماده کردن مدارک و تکمیل فرم‌ها
  • ارائه درخواست ویزای کارآفرینی
  • بررسی پرونده و اعلام نتیجه نهایی
  • اقامت در کانادا و طی کردن مراحل راه اندازی کسب و کار
ویزای کارآفرینی کانادا

انواع برنامه های کارآفرینی استانی در کانادا

دولت مرکزی، به هرکدام از استان ها قدرت اختیار داده است که بر اساس نوع کسب و کارهای مورد نیاز و شرایط محلی خود، قواعد برنامه‌های کارآفرینی کانادا را تدوین کنند. در اینجا برنامه‌های کارآفرینی استانی  کانادا را معرفی می‌کنیم:

برنامه کارآفرینی استان آنتاریو

متقاضیان برای راه اندازی کسب و کار در استان آنتاریو مجوز موقت کار می‌گیرند. هدف این برنامه اجرای طرح‌های جدید تجاری یا خرید امتیاز یک کسب و کار است. افرادی که به تعهدات توافق‌نامه خود عمل کنند، می‌توانند اقامت دائم بگیرند.

اگر به مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی استان آنتاریو علاقه مند هستید، بر روی لینک صفحه کلیک کنید.

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا

این استان مالیات پایین، هزینه پایین در راه اندازی کسب و کار و امکانات رفاهی خوبی دارد؛ به همین دلیل، تعداد متقاضی ویزای کارآفرینی در بریتیش کلمبیا بالاست. سازمان مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا، متقاضیان را تشویق می‌کند تا قبل از تصمیم گیری در مورد راه اندازی کسب و کار، به این استان سفر کنند و از نزدیک شرایط این استان را مشاهده و بررسی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا بر روی لینک صفحه کلیک کنید.

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا در مناطق کم جمعیت

در این برنامه کارآفرینی متقاضی ابتدا با دریافت ویزای کار، وارد استان بریتیش کلمبیا می‌شود. پس از آن متقاضی باید بیزینسی با حداقل سرمایه 100 هزار دلار کانادا در یکی از مناطق کم جمعیت استان بریتیش کلمبیا راه اندازی کند و بعد از یک سال می‌تواند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کند.

برای اطلاع از شرایط برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا در مناطق کم جمعیت به صفحه این برنامه استانی مراجعه کنید.

برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد

برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد نیز یکی از برنامه های کارآفرینی استانی کانادا است. در این برنامه متقاضی باید بیزینسی با حداقل سرمایه 150 هزار دلار کانادا در این استان راه اندازی نماید و پس از گذشت یک سال از راه اندازی و موفقیت بیزینس، متقاضی می‌تواند برای خود و خانواده‌اش درخواست اقامت دائم کانادا را ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط برنامه کارآفرینی استان پرنس ادوارد بر روی لینک صفحه کلیک کنید.

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

یکی دیگر از برنامه های کارآفرینی استانی کانادا، برنامه کارآفرینی ساسکاچوان است که در این برنامه متقاضی باید بیزینس خود را با حداقل سرمایه اولیه 200 هزار دلار کانادا راه اندازی کند. متقاضی در این برنامه مهاجرتی پس از گذشت 6 ماه از راه اندازی بیزینس خود می‌تواند درخواست اقامت دائم خود را ارائه دهد.

اگر به کسب اطلاعات درباره برنامه کارآفرینی استان ساسکاچوان علاقه دارید به صفحه برنامه کارآفرینی ساسکاچوان مراجعه کنید.

برنامه کارآفرینی استان منیتوبا

بر اساس سیستم امتیاز بندی، افرادی که حداقل 150 امتیاز کسب کنند شانس دریافت پذیرش از برنامه کارآفرینی استان منیتوبا را دارند. شرایط سنی، تحصیلی، سابقه کار، مهارت‌های زبانی و میزان سرمایه در امتیازدهی پرونده‌ها تاثیرگذار هستند.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه برنامه کارآفرینی استان منیتوبا از شرایط و قوانین این برنامه مهاجرتی مطلع شوید.

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک نیز برنامه کارآفرینی مختص به خود را دارد و مدیران فعال را برای رونق دادن به اقتصاد استان جذب می‌کند. متقاضیان در این منطقه باید پس از ارائه درخواست خود به اداره نیروی کار استان، روند پیگیری پرونده مهاجرت خود را آغاز کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و قوانین برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک بر روی لینک صفحه کلیک کنید.

برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا

برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا، برای راه اندازی کسب و کار و اعطای اقامت دائم به متقاضیان واجد شرایط تنظیم شده است. متقاضیان پس از تایید تقاضا، حداقل باید 1 سال بدون وقفه در این منطقه کار کنند. داشتن حداقل 150 امتیاز در سیستم امتیاز بندی کانادا، برای پذیرش پرونده الزامی است.

اگر به مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیا علاقه مند هستید، بر روی لینک صفحه کلیک کنید.

میزان سرمایه لازم برای برنامه کارآفرینی در کانادا

حداقل سرمایه مورد نیاز، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که ذهن افرادی که قصد کارآفرینی در کانادا را دارند، به خود مشغول کرده است. تعیین عدد و رقم برای راه اندازی یک کسب و کار و خرید امتیاز، کار بسیار سختی است و به صورت دقیق نمی‌توان مبلغ خاصی برای این منظور مشخص کرد.

در برنامه مهاجرتی استانی کانادا میزان سرمایه گذاری در مناطق مختلف، متفاوت است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ارائه درخواست ویزای کارآفرینی کانادا 100 هزار دلار است و معمولا متقاضیان می‌توانند با 250 هزار دلار و دارایی 600 هزار دلار کانادا، به راحتی ویزای کارآفرینی خود را دریافت کنند.

هنگام تعیین حداقل بودجه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار در کانادا باید به موارد مختلفی مثل بودجه متقاضی، نوع کسب و کاری که قصد دارد راه اندازی کند، امکانات موجود برای راه اندازی کسب و کار در آن استان، درصد سهام خریداری شده توسط متقاضی و شرایط جغرافیایی محل، توجه ویژه داشت.

کارآفرینی در کانادا

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

هر استان بسته به شرایط، مدارک خاصی را از متقاضی دریافت می‌کند؛ اما به طور کلی برای اخذ ویزای کارآفرینی باید این مدارک تهیه شود:

  • مدرک تحصیلی متقاضی به همراه ترجمه انگلیسی یا فرانسه
  • رزومه کامل کاری و ارائه سوابق مدیریتی متقاضی
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره قابل قبول
  • مدارک مربوط به سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار
  • طرح کسب و کار متقاضی به زبان انگلیسی

یک مرحله مصاحبه نیز وجود دارد که متقاضی باید به صورت کامل به سوالات آفیسر اداره مهاجرت پاسخ دهد.

هزینه های مربوط به دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

هزینه راه اندازی یا خرید بیزینس در کانادا به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی کشور آمریکا، کمتر است. برای اینکه متقاضیان بتوانند ویزای کارآفرینی کانادا را دریافت کنند، میزان هزینه‌ها بسته به استانی که درخواست خود را ارائه می‌دهند، متفاوت خواهد بود.

هزینه کلی دریافت ویزای کشور کانادا برای هر متقاضی در حدود 300 دلار است. هزینه دریافت ویزای کودکان متفاوت است و معمولا در حدود 150 دلار خواهد بود. این هزینه شامل بررسی پرونده، ثبت اطلاعات بایومتریک و هزینه‌ها دیگر مثل هزینه سفر است که بسته به نوع پرواز و پارامترهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

شرایط کارآفرینی در کانادا

دولت کانادا از کارآفرینان داخلی و بین الملل به خوبی حمایت می‌کند، چرا که باور دارد بدون کمک و همراهی آن‌ها اقتصاد این کشور بزرگ به راحتی نمی‌تواند مسیر توسعه را طی کند و از سایر رقبا پیشی بگیرد. مالیات دریافتی از کارآفرینان کانادا در مقایسه با کشورهای دیگر پایین‌تر است.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی، مزایای مختلفی مانند حق رای، تحصیل رایگان یا تحصیل ارزان برای کارآفرینان و فرزندان آنها به همراه دارد و همچنین، از سایر امکانات رفاهی مانند بیمه بهداشت و سلامت نیز برخوردار خواهند بود. البته این روش مهاجرتی خالی از ریسک هم نیست و متقاضیان نباید بدون شناخت و آگاهی کافی در این مسیر گام بردارند، چرا که در نهایت ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه آن‌ها شود.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی مزایای بسیاری دارد. مهم‌ترین مزایای دریافت ویزای کارآفرینی کشور کانادا عبارت است از:

  • پرونده‌هایی که بر اساس این برنامه مهاجرتی تنظیم شوند، بسیار سریع بررسی و نتیجه کامل آن اعلام می‌شود.
  • درصد قبولی پرونده‌های مهاجرت کارآفرینی بسیار بالاست و متقاضیان شانس زیادی برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا دارند.
  • در صورت عدم پذیرش درخواست، امکان استرداد هزینه‌ها وجود دارد.
  • این سرمایه گذاری برگشت پذیر است و ریسک پایینی دارد.
  • متقاضیانی که موفق به دریافت این ویزا شوند، به همراه اعضای خانواده اقامت دائم می‌گیرند.
  • متقاضی قبل از ورود به کانادا نباید سرمایه گذاری انجام دهد و پس از ورود هم مدت زمان قانونی برای انجام سرمایه گذاری دارد.
  • سیستم اقتصادی کانادا بسیار قوی است و سرمایه گذاری در کانادا یک انتخاب عاقلانه محسوب می‌شود.
  • هزینه تجارت در کشور کانادا نسبت به سایر کشورها کمتر است، بنابراین مالیات دریافتی از متقاضیان هم به طبع آن پایین تر از سایر کشورهاست.
  • دسترسی به نیروی کار متخصص و توانمند در کانادا نسبت به دیگر کشورها، ساده تر است.

مشاوره دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

قطعا متقاضیانی که قصد کار و زندگی در کانادا را دارند، باید از یک مشاور متخصص و با تجربه کمک بگیرند. کارآفرینی و خرید کسب و کار در هر کجای دنیا شرایط خاص خود را دارد و برای کاهش ریسک سرمایه گذاری؛ تحقیق، پژوهش، بازارسنجی و کمک گرفتن از مشاوران ضروری است.

مشاوره دریافت ویزای کارآفرینی به متقاضی این امکان را می‌دهد که مسیر درست اخذ ویزا را شناسایی کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کند. مهاجرت پلاس ارائه‌دهنده خدمات تخصصی مهاجرت به کانادا بوده و با شبکه گسترده‌ای از بنگاه‌های اقتصادی، مؤسسات مالی، دفاتر حقوقی، مؤسسات کاریابی و شرکت‌های حسابداری در کانادا همکاری می‌نماید. شما می‌توانید با دریافت مشاوره از گروه مهاجرت پلاس شانس موفقیت خود را برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی افزایش دهید و همچنین ریسک رد شدن درخواست خود را به حداقل برسانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب علاقه‌مند باشید

به دنبال مشاوره رایگان هستید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…

فرم مشاوره رایگان

پاپ آپ

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.

Hidden