از یلدا تا کریسمس - دریافت هدیه ۴۰ میلیونی مهاجرت پلاس ثبت‌نام رایگان

خرید بیزینس کانادایی (Business Owner and Operator)

موسسه مهاجرتی مهاجرت‌پلاس

در این روش متقاضی با خرید سهام یک بیزینس کانادایی می تواند ابتدا ویزای کار و سپس اقامت دائم کانادا را دریافت نماید.

چرا موسسه مهاجرت پلاس

وکیل مهاجرتی

بهره‌گیری از زبده‌ترین وکلای حقوقی و انجام کلیه پرونده‌های مهاجرتی از مشاوره تا اخذ ویزا، تحت نظارت مستقیم وکیل

موفقیت ۹۹٪

دارای بالاترین درصد موفقیت در پرونده‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با نرخ موفقیت ۹۹٪

نمایندگی رسمی

دارای شرکت و نمایندگی رسمی ثبت شده در استرالیا، کانادا، آمریکا و اروپا جهت ارایه حداکثر خدمات به موکلین

خدمات پس از ویزا

ارایه خدمات پس از ویزا در کشور مقصد نظیر امور اسکان، راه‌اندازی کسب و کار و ثبت شرکت و علایم تجاری

خرید بیزینس در کانادا و دریافت اقامت این کشور

سیاست‌های دولت کشور کانادا برای ارائۀ انواع ویزای کار آن، نقش مهمی در تسهیل شرایط مهاجرت به این کشور ایفا کرده و فرصت‌های زیادی نیز در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد. یکی از روش‌های اخذ ویزای کار و اقامت دائم کانادا، خرید کسب و کاری فعال در این کشور است.

سرمایه‌گذاران بین‌المللی و کارآفرینان خارجی با انگیزۀ زندگی در یکی از مناطق کشور کانادا، می‌توانند کسب و کاری مناسب خریداری کرده و برای مهاجرت به آن منطقه، اقدام کنند. برخی معتقدند که این مسیر مهاجرتی بسیار سودمندتر از تلاش برای برآورده کردن الزامات و شرایط برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا (PNP) خواهد بود.

در ادامۀ این مطلب، نگاه دقیق‌تری به اخذ اقامت دائم کانادا توسط خرید بیزینس و الزامات مربوط به آن خواهیم داشت. علاقه‌‌مندان خرید بیزینس در کانادا و سکونت نامحدود در این کشور، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان مهاجرت پلاس تماس گرفته و شرایط خود را شرح دهند.

شرایط خرید بیزینس در کانادا

خرید یک کسب و کار موجود درکشور کانادا، فرآیندی پیچیده بوده و الزامات خاص خود را دارد؛ بنابراین متقاضیان باید با ارزیابی کامل شرایط فعلی، اهداف خود را به درستی تعیین کنند. قبل از متعهد شدن به خرید، باید مطمئن باشند که تحقیقات مناسبی انجام داده و ریسک‌های احتمالی را به درستی درک کرده‌اند. پس از تکمیل این موارد نیز باید با فروشندۀ بیزینس مورد نظر در مورد شرایط اولیه به توافق رسیده و وقت خود را صرف سایر جزئیات کنند.

تهیۀ فهرستی از اولویت‌ها و نگرانی‌های مربوطه در این فرآیند، می‌تواند کمک بزرگی محسوب شود. خریداران نباید اجازه دهند که فروشندگان کسب و کار، کنترل کامل را به دست بگیرند یا از ارائۀ اطلاعات لازم به آن‌ها ممانعت کنند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطمینان از تدوین برنامه‌ای مناسب برای جلوگیری از خطر صرف هزینه‌ای گزاف و نتیجۀ نه چندان خوب، با مشاوران و وکلای ما در دفتر حقوقی مهاجرت پلاس تماس گرفته و خطرات این مسیر را تا حد زیادی کاهش دهند.
به طور کلی، برخی از مهم‌ترین شرایط دریافت ویزای کار و اخذ اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس عبارتند از:

  • برخورداری از سوابق مدیریتی (حدأقل 3 سال)؛
  • بازدید از محل کسب و کار، پیش از اقدام به خرید (برای کسب امتیاز)؛
  • ارائۀ برنامۀ تجاری (Business Plan) جامع و استاندارد؛
  • تأییدیۀ گواهی ارزیابی تأثیر بازار کار کانادا (LMIA) برای صدور ویزا (در برخی موارد)؛
  • برخورداری از مدرک تحصیلی معتبر (دست کم دیپلم)؛
  • تمکن مالی لازم جهت خرید بیزینس و پرداخت حقوق کارکنان در یک سال اول؛
  • قصد خرید 51 درصد از سهام یا دارایی‌های کسب و کار فعال؛
  • برخورداری از حدأقل دانش زبانی (انگلیسی یا فرانسوی)؛
  • و…

شرح پروسه

خرید یک کسب و کار از بزرگترین تعهدات سرمایه‌گذاران در زندگی محسوب می‌شود. مالکیت بیزینس مستلزم تلاش بسیار، برخورداری از سرمایۀ مورد نیاز اولیه و صرف زمان کافی خواهد بود؛ متقاضیان همچنین باید دائماً اهداف و ریسک‌های احتمالی تجارت را ارزیابی کرده و با حفظ تعادل در این فرآیند، از رشد خود اطمینان حاصل کنند.

یکی از کلیدی‌ترین مؤلفه‌های هر کسب و کار موفق این است که سرمایه‌گذاران و خریداران مطمئن شوند که فرآیند قانونی و استاندارد خرید بیزینس مورد نظر را دنبال می‌کنند. به طور کلی، مراحل اساسی خرید بیزینس در کشور کانادا، به شرح زیر است:

1- انجام تحقیقات لازم

اولین قدم، تحقیق دربارۀ هر یک از کسب و کارها و درک واضح نقاط قوت و ضعف آن خواهد بود. به عنوان مثال، خریداران باید از شرکت درخواست کنند که مواردی همچون صورت‌حساب‌های مالی، لیست مشتریان و سرمایه‌گذاران، لیست کارکنان و تفکیک حقوق و سنوات خدمات هر یک، تجهیزات و دارایی‌های کسب و کار، بدهی‌های مرتبط، مجوزها و… را در اختیار آن‌ها قرار بدهند.

در این مرحله، ممکن است فروشندگان بیزینس اصرار داشته باشند که خریداران پیش از دریافت این موارد، برای جلوگیری از استفادۀ آن‌ها در جهت اهدافی غیر از خرید کسب و کار، یک توافق‌نامۀ عدم افشای اطلاعات امضا کنند. برای کسب اطمینان از عدم وجود تعهدات غیر معقول، تمامی این اسناد باید به یک وکیل مجرب نشان داده شوند. همچنین پس از دریافت اطلاعات لازم، متقاضیان باید از پایگاه‌های اطلاعاتی موجود برای تأیید صحت این موارد نیز استفاده کنند.

2- تصمیم‌گیری در رابطه با ساختار خرید

ساختار خرید، از اساسی‌ترین جنبه‌های یک معامله خواهد بود: خرید توسط چه کسی انجام می‌شود؟ فروشنده کیست؟ چه چیزی خریداری خواهد شد؟ قیمت نهایی چیست و نحوۀ پرداخت آن چگونه خواهد بود؟

الف) خرید و فروش توسط چه کسانی انجام می‌شود و آیا سهام خواهد بود یا دارایی کسب و کار؟

اغلب مشاغل کشور کانادا، توسط کشورهای خصوصی اداره می‌شوند. این بدان معناست که در بیشتر موارد، تمامی اقلام و امکانات مهم مرتبط با کسب و کار (از جمله موجودی، علامت تجاری، تجهیزات و…)، متعلق به یک شرکت خواهد بود. در نتیجه، متقاضیان هنگام خرید بیزینس مورد نظر خود در این کشور، باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

  • چه کسی کسب و کار را خریداری خواهد کرد؟ (شخص متقاضی یا تیم تجاری وی)؛
  • چه چیزی خریداری خواهد شد؟ (سهام شرکت یا دارایی‌های تجاری آن؟).

در بیشتر موارد، خریداری کسب و کار موجود توسط یک تیم تجاری یا شرکت، استراتژی معقول‌تری است. این امر به‌علاوۀ برخورداری از مزایای مالیاتی، خطرات تجارت و ریسک‌های احتمالی را محدود کرده و دارایی‌های شخصی افراد را دور از دسترس طلبکاران قرار می‌دهد.

ب) مقایسۀ مزایای خرید دارایی در مقابل سهام

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید دارایی‌های یک کسب و کار این است که درک بهتری از شرایط شرکت و بدهی‌های خاصی که ممکن است پس از انجام معامله افشا شوند، به متقاضیان ارائه می‌کند. همچنین خریداران در این زمینه، انعطاف و کنترل بیشتری خواهند داشت. اگرچه از جوانب منفی این امر نیز می‌توان گفت که هزینه‌های معاملۀ مرتبط با خرید دارایی‌ها، ممکن است گران‌تر باشند.

علاوه بر این موارد، خریداران دارایی‌های یک کسب و کار، به طور مستقیم با شرکت مربوطه قرارداد می‌بندد. در حالی که این قرارداد حین خرید سهام، با صاحبان آن کسب و کار عقد می‌شود. خرید سهام یک تجارت مستلزم دستیابی به انبوه اطلاعات مرتبط با شرایط بیزینس خواهد بود. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تصمیم‌گیری در رابطه با ساختار خرید کسب و کار در کشور کانادا، با وکلای ما در مؤسسۀ مهاجرت پلاس تماس حاصل کنند.

ج) چه قیمتی تعیین شده است؟ این مبلغ در چه زمانی و به چه شیوه‌ای پرداخت خواهد شد؟

تعیین ارزش خرید تجارت مورد نظر، از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت در این فرآیند خواهد که تصمیم‌گیری در رابطه با آن، معمولاً کار ساده‌ای نیست. در اکثر موارد، کسب و کارها در حوالی تاریخ فروش نیز فعال خواهند بود؛ به این معنی که موجودی، حساب‌های دریافتی و…، در جریان هستند. در نهایت، این احتمال وجود دارد که متقاضیان نتوانند قیمت تعیین‌شده را به صورت یک‌جا پرداخت کنند و ممکن است نیاز به پرداخت این مبلغ، در اقساط ماهانه یا سالانه داشته باشند.

3- مذاکره در رابطه با سایر شرایط

در این مرحله، ساختار خرید، تاریخ فروش، غرامت شخصی و مواردی از این قبیل، مورد مذاکره قرار می‌گیرند؛ با این حال، تعداد و نوع سایر شرایط مورد مذاکره با توجه به ریسک‌های مرتبط با تجارت مورد نظر، متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال ممکن است که فروشندگان حین فروش دارایی یک کسب و کار با تعداد زیادی کارمند، اصرار داشته باشند که خریداران تمامی این افراد را بپذیرند؛ در حالی که آن‌ها تنها به تعداد انگشت‌شماری از این افراد نیاز دارند. لازم به ذکر است که برای جلوگیری از ایجاد یک تجارت رقیب پس از فروش توسط مالکان قبلی کسب و کار، خریداران باید بر امضای یک توافقنامۀ غیر رقابتی نیز اصرار داشته باشند.

4- آماده‌سازی مدارک لازم و اسناد قانونی

به طور معمول، مسئولیت جمع‌آوری و تهیۀ اسناد قانونی پروسۀ خرید یک تجارت، بر عهدۀ خریداران خواهد بود. این مدارک قبل از نهایی ‌شدن، برای بررسی به وکیل فروشندگان ارسال می‌شود. قرارداد اولیه برای ثبت جوانب اساسی معامله ثبت شده و از مذاکرۀ مجدد در تاریخ فروش، جلوگیری می‌کند. سند قانونی اصلی در این مرحله، «قرارداد خرید» نامیده می‌شود که تمامی موارد مرتبط با معامله را در بر دارد.

قرارداد خرید، جزئیات مورد توافق فروشنده و خریدار را شرح داده و همچنین موقعیت‌هایی را نیز پیش‌بینی می‌کند که ممکن است کارها مطابق برنامه پیش نروند. شرح دارایی‌‌ها و بدهی‌های تجاری مرتبط به کسب و کار مورد نظر، از مهم‌ترین بخش‌های تعیین‌شده در این سند است. به طور کلی بسته به نوع فروش و وضعیت فعلی کسب و کار، ممکن است مدارک دیگری نیز مورد نیاز باشد که وکیل خریداران، ملزم به ارائۀ آن‌ها خواهند بود.

متقاضیان بین‌المللی برای اخذ اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس، باید برای خرید دست کم 51 درصد سهام یک تجارت فعال کانادایی اقدام کرده و قراردادهای لازم را با مالکان کسب و کار مورد نظر امضا کنند. به طور معمول در ابتدای کار بخشی از هزینه‌های این فرآیند پرداخت شده و مابقی نیز به دریافت ویزای کار این کشور منوط می‌شود. سپس برای داوطلبان گواهی ارزیابی تأثیرات بر بازار کار (LMIA) اخذ خواهد شد.

داوطلبان برای اثبات صلاحیت خود جهت خرید بیزینس مورد نظر، ملزم به ارائۀ یک برنامۀ تجارتی جامع خواهند بود. پس از دریافت تأییدیۀ نهایی LMIA، خریداران باید نسبت به اخذ ویزای کار کانادا اقدام و در صورت پذیرش و مهاجرت به این کشور، مبلغ باقی‌مانده از خرید کسب و کار را نیز پرداخت کنند.

پس از انجام تمامی مراحل مذکور، خریداران باید به عنوان یکی از مدیران بیزینس خریداری‌شده، دست کم به مدت یک سال فعالیت مستمر داشته باشند. پس از گذشت حدود 24 ماه، می‌توانند با کسب نمرۀ کافی در یکی از آزمون‌های زبان معتبر کانادا، نسبت به اخذ اقامت دائم این کشور از طریق برنامۀ تجربۀ کار کانادایی (Canadian Experience Class) اقدام کنند.

مزایای خرید بیزینس در کانادا

اکنون به این سؤال اساسی می‌رسیم که چه زمانی خرید یک کسب و کار، ایدۀ خوبی است؟ آیا بهتر است که شرکت فعلی خود را گسترش دهیم یا به فکر راه‌اندازی یک استارتاپ جدید باشیم؟ با توجه به ریسک‌های احتمالی، اهمیت زیادی دارد که متقاضیان قبل از اقدام به خرید بیزینس در کانادا، شرایط خود را ارزیابی کرده و با آگاهی از مزایای این امر، فرصت‌های بازار را به طور کامل سنجیده باشند.

برخی از مهم‌ترین مزایای خرید یک کسب و کار در این کشور، عبارتند از:

  • برخورداری از سابقۀ کار قبلی

خرید یک کسب و کار موجود در کانادا، طرح دقیق و تثبیت‌شده‌ای از عملکرد بیزینس، پایگاه مشتریان و اعضاء تیم آن به خریداران ارائه می‌کند. بنابراین نیازی نیست که این افراد برای رشد تجارت خود، از صفر شروع کنند.

  • اطمینان بیشتر از کسب درآمد

بر اساس گزارش سازمان نوآوری، علوم اقتصاد و توسعۀ کانادا (Innovation, Science and Economic Development Canada)، تنها نیمی از استارتاپ‌های این کشور پس از گذشت 5 سال، سرپا بوده و در حال فعالیت هستند. از طرفی نیز می‌دانیم که هدف اساسی یک کسب و کار، رسیدن به حد خوبی از فروش و سود است.

بنابراین با توجه به خطر شکست راه‌اندازی یک تجارت جدید و زمان لازم برای رسیدن به کسب درآمد کافی، خرید بیزینس در کشور کانادا می‌تواند گزینۀ بهتری برای بسیاری از متقاضیان باشد.

  • دانش بازار

سرمایه‌گذاران و خریداران خارجی که اطلاعات کافی در رابطه با موقعیت جغرافیایی، شرایط اقتصادی و روابط تجاری این کشور ندارند، می‌توانند از استراتژی خرید یک بیزینس موجود برای گسترش تجارت خود استفاده کنند.

  • کمک فروشندگان کسب و کار به خریداران

در برخی مواقع، مالکان فعلی کسب و کارهای کانادا با انتقال وام‌های خود به خریداران، نقش مهمی در تأمین مالی خرید بیزینس ایفا می‌کنند. سرمایه‌گذاری فروشندگان، به‌علاوۀ اینکه منبع خوبی از سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب می‌شود، می‌تواند به تسهیل شرایط معامله نیز کمک کند.

  • تأمین مالی

به طور معمول، امکان استفاده از خدمات وام‌دهندگان برای کارآفرینانی که قصد راه‌اندازی تجارتی جدید در کانادا دارند، ممکن نخواهد بود. در مقابل، خریداران خارجی می‌توانند از دارایی‌های شرکتی که قصد خرید آن را دارند، به عنوان کمک‌هزینه استفاده کنند.

از دیگر مزایای این پروسه، می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  1. امکان دریافت اقامت دائم کانادا از روش بیزنسی و بدون پرداخت ودیعه به دولت کانادا
  2. امکان پرداخت هزینه خرید بیزنس در زمان دزیافت ویزای کار
  3. امکان کسب اقامت کانادا برای متفاضیانی که برای روشهای معمول کارآفرینی استانی واجد شرایط نیستند
  4. عدم نیاز به آشنایی به زبان انگلیسی برای شروع کار
  5. عدم نیاز به ویزای توریستی برای شروع پرونده (مناسب برای افراد مجرد که شانس دریافت ویزای توریستی آنها از بقیه کمتر است)
  6. تحصیل رایگان فرزندان زیر 18 سال در مدارس کانادا؛
  7. اجازۀ کار همراهان واجد شرایط متقاضی با اخذ انواع ویزاهای مربوطه؛
  8. و…

علی‌رغم موارد گفته‌شده، خرید یک کسب و کار در کشور کانادا می‌تواند معایبی همچون تناقض دیدگاه‌های کارمندان و خریداران، عدم آگاهی از بدهی‌‌های قبلی شرکت و مواردی از این قبیل نیز داشته باشد. به طور کلی، تصمیم نهایی داوطلبان، به شرایط بازار کار کانادا و فرصت‌های رشد تجارت مورد نظر بستگی خواهد داشت.

یک راه حل خوب در این زمینه، مقایسه هزینۀ خرید کسب و کار موجود در کانادا با شروع تجارتی مشابه خواهد بود. این مقایسه نه تنها باید شامل هزینه‌های اولیه و سود پیش‌بینی شده باشد، بلکه لازم است تا هزینۀ زمان و تمرکز متقاضیان و اعضاء تیم آن‌ها را نیز در نظر بگیرد.

ارائۀ چه مدارکی برای موفقیت در برنامۀ Owner Operator و اخذ اقامت دائم کانادا لازم است؟

متقاضیان طی مراحل مختلف خرید یک کسب و کار کانادایی، ملزم به ارائۀ مدارک مختلفی خواهند بود که از جملۀ آن‌ها، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مدارک ثبت شرکت کانادایی؛
  • اثبات مالکیت جدید شرکت (توافقنامۀ خرید و فروش، گواهی سهام و…)؛
  • مدارک مرتبط با اثبات تمکن مالی؛
  • گذرنامۀ معتبر؛
  • سوابق کاری؛
  • مدارک تحصیلی؛
  • نتایج شرکت در آزمون‌های زبان مورد تأیید؛
  • عکس باکیفیت و جدید در اندازۀ پاسپورت؛
  • گواهی ارزیابی‌های پزشکی؛
  • مجوزهای پلیس (برای هر کشوری که خریداران بیش از 6 ماه در آن زندگی کرده‌اند)؛
  • و…

فرآیند صدور ویزای کار و اقامت دائم کانادا توسط خرید بیزینس، چقدر طول می‌کشد؟

به طور متوسط، مدت زمان این پروسه با توجه به نوع کسب و کار و لزوم ارائۀ گواهی ارزیابی تأثیر کار مثبت، متغیر خواهد بود. بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده، این امر می‌تواند بین 12 الی 18 ماه به طول بینجامد.

هزینه و میزان سرمایه لازم برای خرید بیزینس در کانادا

متأسفانه حدأقل سرمایۀ لازم جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور در برنامۀ Owner Operator مشخص شده نشده است و این مبلغ با توجه به شرایط هر یک از صنایع، متفاوت خواهد بود.

به طور کلی بر حسب تجربه و بررسی به‌روزترین شرایط اقتصاد و تجارت کانادا، هزینۀ خرید یک کسب و کار معمولی در این کشور، حدود 10 هزار دلار یا بیشتر خواهد بود. با این حال، سرمایۀ لازم جهت خریداری شرکت‌های قدرتمندتر با درآمد بیش از 500 هزار دلار و سود خالص بالا، گران‌تر بوده و از 200 هزار دلار کانادا آغاز می‌شود.

به علاوه، خریداران باید دست کم 50 هزار دلار پس‌انداز داشته باشند تا به مدت یک سال، هزینه‌های ادارۀ کسب و کار مورد نظر و پرداخت حقوق کارمندان خود را در دست بگیرند. همچنین ناگفته نماند که فرمول کلی‌ای برای تعیین مبلغ مناسب «پیش‌پرداخت» وجود ندارد و به طور معمول، بهتر است که این مورد دست کم 20 الی 30 درصد هزینۀ خرید کسب و کار را شامل شود.

خدمات مشاوره خرید بیزینس در کانادا

مؤسسۀ مهاجرت پلاس می‌تواند به واسطۀ شبکۀ گسترده‌ای از کارشناسان و متخصصان مجرب خود، به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ایرانی برای راه اندازی بیزینس در کانادا و اخذ اقامت این کشور کمک کند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ جزئیات این زمینه، فرم ارزیابی آنلاین زیر را تکمیل کنند تا مشاوران ما در اسرع وقت با آن‌ها تماس بگیرند.

پرسش‌های متداول

بسته به قیمت خرید بیزینس و حقوق کارمندان آن متفاوت می باشد. درواقع متقاضی باید اثبات کند که دارایی کافی برای خرید بیزینس و پرداخت حداقل یکسال حقوق کارمندان موجود با جدید را دارد (البته به نسبت سهام خود در بیزینس).

خود متقاضی بخصوص متقاضیانی که دارای ویزای توریستی کانادا می باشند می توانند اقدام به خرید بیزینس نمایند. اما درعین حال شرکت ما با همکاری بیزینس بروکرهای متخصص می تواند به بهترین نحو در این روش شما را همیاری نمایند.

خدمات ماجرت پلاس برای خرید بیزینس، شامل موارد زیر می باشد:
تعیین ارزش واقعی بیزینس با بهره برداری از ارزیاب های رسمی قیمت بیزینس در کانادا

خیر، درصورتیکه متقاضی بتواند اثبات نماید که با استخدام یک مترجم قادر به مدیریت بیزینس خود می باشد. اما پس از یکسال مدیریت بیزینس خریداری شده، برای گرفتن افامت دائم، نیاز به گرفتن نمره حداقل ۶ در هریک از چهار مهارت زبان دارد.

خیر، هرکسی می تواند سهام یک بیزینس کانادایی را بخرد.

خیر، برخلاف اشتباه رایج، خریداران بیزینس باید LMIA را اخذ نمایند ولی از تبلیغ بک ماهه برای پیشنهاد کاری در رسانه ها و وب سایت های کانادا معاف می باشند.

متقاضی که دارای شرایط مذکور باشد، شانس زیادی برای کسب اقامت دائم کانادا از طریق روش تجربه کاری کانادا را دارد. اما باید این نکته را مد نظر داشت که همه متقاضیان روش تجربه کانادایی باید در لیست انتظار قراربگیرند و هر ماه تعدادی از آنها با توجه به امتیازشان از لیست انتظار انتخاب می شوند. بنابراین انتخاب شدن متقاضی از لیست انتظار و کسب اقامت دائم کانادا از این روش حتمی نبوده، هرچند شانس بسیار بالایی دارد.

به طور کلی، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که موفق به کسب حدأقل امتیاز لازم در سایر روش‌های مهاجرت به کانادا و اخذ انواع ویزای کار این کشور نشده‌اند، می‌توانند خرید یک بیزینس در این کشور را در نظر داشته باشند.

سرمایه‌گذاران خارجی (تا زمانی که فعالیت مستمر داشته و تابع قوانین وضع‌شده باشند) می‌توانند مجوز کار خود در کانادا را به مدت 6 سال تمدید کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب علاقه‌مند باشید

به دنبال مشاوره رایگان هستید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…

فرم مشاوره رایگان

پاپ آپ

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.

Hidden