از یلدا تا کریسمس - دریافت هدیه ۴۰ میلیونی مهاجرت پلاس ثبت‌نام رایگان

آشنایی با برنامه کارآفرینی منیتوبا 2023

موسسه مهاجرتی مهاجرت‌پلاس

یکی از بهترین راه‌ها برای مهاجرت به کانادا، شرکت در برنامه‌های استانی مهاجرتی (PNP) این کشور است. این برنامه‌ها تنوع بسیاری دارند و مخصوصا برای افرادی با تجربه مدیریتی یا افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور کانادا را دارند، بهترین انتخاب محسوب می‌شود. یکی از این برنامه‌ها، برنامه کارآفرینی منیتوبا است.

منیتوبا یکی از ایالت‌های سرسبز و زیبای کانادا است که حدود 1.300.000 نفر جمعیت است. یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای این ایالت، وینپگ است که از بهترین مقاصد برای مهاجران به شمار می‌رود. برنامه کارآفرینی منیتوبا، از روش‌های مهاجرتی برنامه سرمایه‌گذار تجاری منیتوبا بوده و یکی از برنامه‌های مهاجرتی استانی آن (MPNP) نیز به حساب می‌آید. در این مطلب ضمن معرفی برنامه کارآفرینی منیتوبا، شرایط و قواعد لازم جهت شرکت در آن را نیز بررسی می‌کنیم.

چرا موسسه مهاجرت پلاس

وکیل مهاجرتی

بهره‌گیری از زبده‌ترین وکلای حقوقی و انجام کلیه پرونده‌های مهاجرتی از مشاوره تا اخذ ویزا، تحت نظارت مستقیم وکیل

موفقیت ۹۹٪

دارای بالاترین درصد موفقیت در پرونده‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با نرخ موفقیت ۹۹٪

نمایندگی رسمی

دارای شرکت و نمایندگی رسمی ثبت شده در استرالیا، کانادا، آمریکا و اروپا جهت ارایه حداکثر خدمات به موکلین

خدمات پس از ویزا

ارایه خدمات پس از ویزا در کشور مقصد نظیر امور اسکان، راه‌اندازی کسب و کار و ثبت شرکت و علایم تجاری

بررسی برنامه کارآفرینی منیتوبا و انواع آن

همان‌طور که می‌دانید، کانادا یکی از مقاصد اصلی برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، به حساب می‌آید. به لطف وجود برنامه‌های مهاجرتی متعدد، این امکان برای افراد ایجاد شده است که مسیر مهاجرت خود را با توجه به شرایط متفاوت انتخاب کنند.

مسیر کارآفرینی منیتوبا، به طور خاص افرادی که تجربه مدیریتی در کسب و کار یا قصد سرمایه‌گذاری در کانادا دارند را هدف قرار می‌دهد. این افراد می‌توانند از روش‌های مختلفی مانند شراکت، خرید کسب و کار موجود  یا راه‌اندازی یک تجارت جدید در این برنامه شرکت کنند. این نامزدها می‌توانند از این طریق، ویزای اقامت موقت کشور کانادا را دریافت کرده و در مانیتوبا ساکن شوند.

هدف این برنامه، انعطاف‌پذیری نسبت به بازار کار منیتوبا و ایجاد اولویت‌های اقتصادی گسترده‌تر است. این اولویت‌ها از طریق فهرست مشاغل مورد تقاضا که به طور مرتب به‌روز می‌شود، به اطلاع داوطلبان می‌رسد. به طور کلی برنامه سرمایه‌گذار تجاری منیتوبا، دو روش مختلف برای تجارت را در خود جای داده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • برنامه کارآفرینی منیتوبا : این برنامه با هدف جذب افرادی با سابقه مدیریتی یا متمایل به راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در منیتوبا ایجاد شده است.
  • برنامه سرمایه‌گذاری کشاورزی: این برنامه برای متقاضیانی ایجاد شده است که قصد مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در مسیر کشاورزی را دارند.

در ادامه، به بررسی شرایط موردنیاز برای هر یک از این روش‌ها و مراحل آن‌ها می‌پردازیم.

شرایط مورد نیاز

هر یک از برنامه‌های مهاجرتی کشور کانادا شرایط خاص خود را دارد و هر فردی نمی‌تواند در این برنامه‌ها شرکت کند. از طرفی، با وجود این که هر دو برنامه کارآفرینی و کشاورزی در زیرمجموعه برنامه سرمایه‌گذاری منیتوبا قرار دارند، هر یک از آن‌ها نکات خاص خود را دارند که لازم است به دقت بررسی شوند. توجه داشته باشید که متقاضی فقط در صورتی که تمامی شرایط مورد نیاز برای شرکت در برنامه را داشته باشد، می‌تواند برای آن اقدام کند؛ بنابراین حتی اگر تنها یکی از شرایط آن را نداشته باشید، ممکن است نتوانید از این طریق به کانادا مهاجرت کنید.

شرایط متقاضیان برنامه کارآفرینی منیتوبا

برای شرکت در برنامه کارآفرینی منیتوبا، فرد متقاضی باید تمامی شرایط زیر را داشته باشد:

  • سابقه کار: فرد متقاضی باید در 5 سال گذشته حداقل 3 سال سابقه کار تمام‌وقت مدیریت ارشد یک تجارت موفق داشته باشد. در غیر این صورت فرد باید در این مدت به عنوان یک صاحب کسب و کار فعال بوده و مالکیت حداقل 33.3 درصد از سهام شرکت را داشته باشد. البته افرادی که صاحب یک کسب و کار بوده‌اند، امتیاز بیشتری نسبت به مدیران ارشد دریافت می‌کنند.
  • مهارت زبانی: یکی از شرایط مهم برای شرکت در این برنامه کارآفرینی، داشتن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی است. فرد متقاضی باید حداقل مدرک CLB 5 را در تمامی مهارت‌های شنیدن، خواندن، نوشتن و مکالمه داشته باشد.
  • مدارک تحصیلی: مدرک تحصیلی یکی دیگر از موارد مورد نیاز است. فرد باید حداقل مدرک دیپلم را داشته باشد. البته در صورتی که مدرک بالاتری نیز داشته باشد، امتیاز بالاتری دریافت خواهد کرد.
  • سن: اگرچه این برنامه حداقل یا حداکثری برای محدوده سنی تعیین نکرده، اما بازه امتیازدهی برای این فاکتور از 25 تا 49 سال تعیین شده است.
  • میزان سرمایه: این برنامه نیازمند سرمایه نسبتا زیادی است. حداقل میزان سرمایه‌گذاری می‌تواند با توجه به شهر مدنظر، متفاوت باشد. سرمایه‌گذاری در منطقه شهری وینپک: حداقل سرمایه‌گذاری برای مشاغل واقع در منطقه شهری وینیپگ 250000 دلار است. اگر کسب و کاری خارج از شهر وینیپگ واقع شده باشد، حداقل سرمایه‌گذاری موردنیاز برای آن 150000 دلار خواهد بود. این سرمایه‌گذاری باید در یکی از تجارت‌های واجد شرایط MPNP انجام شود.
  • سفر اکتشافی: یکی از فاکتورهای لازم برای شرکت در برنامه کارآفرینی منیتوبا، این است که فرد متقاضی باید حداقل یک‌بار پیش از درخواست خود، یک سفر اکتشافی به این استان داشته باشد تا با شرایط و موقعیت‌های موجود در آن آشنا شود. این بازدید باید حداکثر یک سال قبل از ارائه EOI داوطلب انجام شود.
  • دارایی خالص: دارایی موردنیاز برای متقاضی، باید حداقل 500000 دلار کانادا باشد. دارایی خالص شخصی فرد باید توسط یک شخص ثالث معتبر مورد تایید، توسط MPNP تایید شود. پس از آن باید گزارش تأیید به همراه درخواست، طی 120 روز پس از دریافت LAA به MPNP ارسال شود.
  • توافقنامه عملکرد: پیش از این‌که MPNP برای متقاضی درخواست مجوز کار صادر کند، باید یک توافقنامه عملکرد تجاری (BPA) امضا شود. این توافقنامه مختص کسب و کار پیشنهادی و فرد متقاضی بوده و باید به تمامی مفاد آن تعهد بدهد.
  • سازگاری: از آن‌جا که فرد می‌تواند به همراه خانواده خود برای اقامت به ایالت منیتوبا برود، درصورتی که هر یک از موارد گفته شده را همسر او نیز داشته باشد، می‌تواند امتیاز بیشتری دریافت کند. به عنوان مثال شرایط زیر می‌تواند برای فرد امتیاز اضافی ایجاد کند:
    • اگر همسر فرد مهارت زبانی CLB 5 یا بالاتر داشته باشد، امتیاز آن برای متقاضی در نظر گرفته می‌شود.
    • همسر، شریک زندگی یا یکی از اقوام نزدیک فرد در حال حاضر بیش از یک سال در منیتوبا اقامت دارد.
    • فرزند فرد در یک مؤسسه آموزشی معتبر منیتوبا ثبت‌نام کرده و حداقل شش ماه قبل از تاریخ ارائه EOI، به طور فعال به دنبال آموزش آکادمیک و حرفه‌ای به صورت تمام‌وقت است.
    • همسر همراه یا شریک زندگی، یک برنامه تحصیلی تمام‌وقت را برای حداقل یک سال در یک مؤسسه در مانیتوبا گذرانده است.
    • همسر یا شریک زندگی، سابقه دست کم شش ماه کار تمام‌وقت مستمر در مانیتوبا را داشته باشند. در این شرایط باید یک معرفی‌نامه از کارفرما و یک کپی از مجوز کار ارائه شود.
سرمایه گذاری کشاورزی در منیتوبا

شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری کشاورزی:

این مسیر برای افرادی است که تجربه کسب و کار مزرعه‌ای قابل اثبات . سرمایه کافی در دسترس برای سرمایه‌گذاری داشته و قصد دارند یک مزرعه در روستایی در ایالت مانیتوبا ایجاد کنند.در صورتی که فردی قصد سرمایه‌گذاری کشاورزی در منیتوبا را داشته باشد، از لحاظ مهارت زبانی، دارایی خالص و سن و سال، نیازمند شرایطی مشابه برنامه کارآفرینی خواهد بود.

علاوه بر این، فرد باید سفری اکتشافی به این استان داشته باشد تا بتواند شرایط را بررسی کند. فرد همچنین باید از تجربه‌‌‌های کاری زیر نیز برخوردار باشد:

  • تجربه کار کشاورزی: فرد باید حداقل سه سال سابقه مالکیت و بهره‌برداری مزرعه را داشته باشد و در این راستا، اسناد و مدارک قابل تاییدی ارائه کند.
  • فعالیت‌های مزرعه: فرد باید بتواند جهت مدیریت و فعالیت کشاورزی خود، به صورت فعال و دائمی در مانیتوبا حضور داشته باشد. علاوه بر این، فعالیت‌های مزرعه باید از لحاظ اقتصادی سودآور و به‌صرفه باشد.

شرایط کسب و کار مورد نظر برای برنامه کارآفرینی منیتوبا

اگر قصد ایجاد یک کسب و کار جدید در منیتوبا را داشته باشید، باید شرایط خاصی را در نظر بگیرید. این شرایط شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کسب و کار پیشنهادی باید بتواند برای ایالت منیتوبا سود داشته باشد و به رشد اقتصاد آن کمک کند.
  • کسب و کار پیشنهادی باید حداقل یک شغل جدید تمام‌وقت در استان منیتوبا ایجاد کند. با کمک این شغل باید یک یا چند شهروند کانادایی یا افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند، دست کم به مدت شش 6 ماه به طور مداوم مشغول کار شوند. این افراد نباید همسر، فرزندان یا افراد وابسته به متقاضی باشند.
  • برای شرکت در برنامه کارآفرینی منیتوبا، فرد می‌تواند کسب و کار جدیدی ایجاد یا کسب و کاری موجود را خریداری کند.
  • در صورتی که کسب و کار جدید از طریق خرید یک کسب و کار موجود یا خرید حق امتیاز آن ایجاد شود، متقاضی باید تمامی افرادی که پیش از این در آن محل کار کرده‌اند را حفظ کرده و بتواند به همان میزان که در گذشته حقوق و مزایا دریافت می‌کردند، به آن‌ها حق و حقوق بدهد. در صورتی که قصد خرید یک شرکت را داشته باشد، فرد باید حداقل 6 ماه پیش از ارسال درخواست، کسب و کار را خریداری کند.
  • کسب و کار نباید به صورت موقتی باشد، بلکه باید به صورت دائم در این ایالت ایجاد شود.
  • در تمام مدت فعالیت، شرکت یا کسب و کار باید به تمامی قوانین بهداشتی، کار و بیمه ایالت منیتوبا متعهد بوده و آن‌ها را رعایت کند.

نکته: منیتوبا تنها در صورتی درخواست تغییر در کسب و کار را بررسی می‌کند که ظرف 12 ماه پس از تاریخ ورود دریافت شود.

ایالت مانیتوبا در شرایط زیر مسئولیتی برعهده نگرفته و درخواست را بررسی نخواهد کرد:

  • تغییر کسب و کاری که ممکن است باعث کاهش میزان سرمایه‌گذاری فرد شود.
  • تغییر یا حذف هر یک از تعهداتی که موجب تغییر امتیاز فرد باشد.
  • فرد بیش از یک ‌بار برای تغییر کسب و کار درخواست بدهد.

مشاغل زیر واجد شرایط سرمایه‌گذاری برای برنامه کارآفرینی منیتوبا نیستند:

  • کسب و کارهایی که از طریق درآمد غیر فعال فعالیت می‌کنند؛ مانند رهن و اجاره خانه، بهره و سود سهام یا سرمایه و تجارت‌های ممنوع‌شده طبق مقررات؛
  • طرح‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با مهاجرت، که در بخش 87(9) فرعی مقررات تعریف شده است.

شرایط افرادی که واجد شرایط برنامه کارآفرینی منیتوبا نیستند

همان‌طور که می‌دانید، همه افراد نمی‌توانند برای شرکت در برنامه کارآفرینی منیتوبا اقدام کنند؛ حتی بعضی از افراد با وجود داشتن شرایطی که پیش از این ذکر شد، ممکن است امکان شرکت در این برنامه را نداشته باشند. افراد زیر واجد شرایط ارسال درخواست به MPNP نیستند:

  • مدعیان پناهندگی یا افرادی که در فرآیند تجدیدنظر و حذف فدرال دخیل هستند؛
  • بهیار یا پرستاری که درحال حاضر در کانادا زندگی می‌کند؛
  • کارگران خارجی که در حال حاضر به صورت موقت در استانی غیر از مانیتوبا کار می‌کنند و ساکن هستند؛
  • همسران شهروندان کانادایی یا مقیم دائم؛
  • افرادی که در شش ماه گذشته توسط MPNP رد شده‌اند و نمی‌توانند دلیل یا دلایل رد شدن خود را بیان کنند؛
  • افرادی که درخواست مهاجرت فعال از طریق دولت فدرال یا هر برنامه مهاجرت استانی دیگری در کانادا دارند.

مزایای سرمایه‌گذاری در برنامه کارآفرینی منیتوبا

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای مهاجرت به منیتوبا از طریق برنامه کارآفرینی، دریافت اقامت دائم این کشور است. علاوه بر این، شما پیش از ورود به کانادا و دریافت دعوت‌نامه، احتیاجی به انتقال سرمایه خود به این کشور ندارید؛ بلکه می‌توانید همزمان با ورود خود، مبالغ سرمایه‌گذاری را وارد کشور کانادا کنید.

همان‌طور که پیش‌تر مطرح شد، سرمایه‌گذاری در کشاورزی یکی از راه‌های بسیار مناسب برای ورود به این کشور محسوب می‌شود که مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. ایالت منیتوبا به علت داشتن آب و هوای مناسب، شرایط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در کشاورزی (که یک کسب و کار کم ریسک و پرسود است) ایجاد کرده است.

برخی دیگر از مزایای شرکت در برنامه کارآفرینی منیتوبا عبارتند از:

  • امکان همراهی خانواده و فرزندان زیر 22 سال؛
  • اجازه کار برای همسر؛
  • امنیت بالا برای سرمایه‌گذاری؛
  • تجربه زندگی در یکی از باکیفیت‌ترین کشورهای جهان؛
  • دسترسی مناسب به بازار جهانی.
کارآفرینی منیتوبا

مراحل اقدام برای برنامه کارآفرینی منیتوبا

یکی از نکات مهم پیش از شروع این پروسه ارسال این است که فرد مطمئن شود که تمامی شرایط لازم برای شرکت در این برنامه را دارد. هنگامی‌که فرد قصد اقدام برای برنامه کارآفرینی منیتوبا را داشته باشد، باید مراحل زیر را پیش ببرد:

مرحله اول: یکی از شرایط این برنامه این است که فرد باید پیش از اقدام برای برنامه کارآفرینی، یک سفر اکتشافی به منیتوبا داشته باشد تا بتواند شرایط و موقعیت آن را بررسی کند.

مرحله دوم: در این مرحله فرد باید تمامی مدارک خود را تکمیل کرده و فرم درخواست  EOI را تکمیل کند. در این فرم باید تمامی اطلاعات شخصی، میزان دارایی‌ها، مهارت‌های زبانی و … را در خود جای دهد. توجه داشته باشید که فرد با توجه به اطلاعاتی که در این فرم وارد کرده‌ است، امتیازی دریافت می‌کند؛ بنابراین تمامی اطلاعات باید دقیق، باجزئیات و صحت کامل بیان شود.

مرحله سوم: در صورتی که فرد متقاضی بتواند شرایط لازم برای شرکت در برنامه را برآورده و امتیاز مورد نیاز برای آن را دریافت کند، یک نامه رسمی از MPNP برای درخواست LAA دریافت خواهد کرد.

مرحله چهارم: ممکن است که متقاضی برای ارزیابی برنامه ‌سرمایه‌گذاری خود، نیاز به شرکت در یک مصاحبه حضوری داشته باشد. بنابراین باید امکان مراجعه حضوری را نیز داشته باشد. در این مراجعه تواقفنامه عملکرد امضا می‌شود. پس از این کار، متقاضی یک نامه مبنی بر حمایت از کارآفرین از طرف MPNP دریافت می‌کند.

مرحله پنجم: به کمک دریافت این نامه، فرد می‌تواند مجوز کار موقت خود را دریافت کند. پس از این‌که فرد وارد منیتوبا شد، باید شخصاً، ظرف 30 روز از تاریخ ورود، آدرس و شماره تلفن مانیتوبا خود را به MPNP اطلاع دهد. از این پس فرد باید گزارش عملکرد تجاری خود را برای MPNP ارسال کند. اولین گزارش پیشرفت ظرف 6 ماه از تاریخ ورود و گزارش نهایی پیشرفت نیز باید حداکثر 20 ماه پس از تاریخ ورود ارسال شود.

مرحله ششم: در صورتی که فرد بتواند شرایط مطرح شده در BPA را با موفقیت به پایان برساند، می‌تواند از دولت مانیتوبا گواهی نامزدی استانی دریافت کند. پس از آن نیز می‌تواند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کند.

شرایط تغییر به وضعیت اقامت دائم در برنامه کارآفرینی منیتوبا

شما می‌توانید پس از گذشت 24 ماه از ایجاد کسب و کار خود در این ایالت، در صورتی که به تمامی تعهدات خود پایبند بوده و با موفقیت این مدت را سپری کردید، برای درخواست اقامت دائم خود اقدام کنید.

امتیاز‌بندی‌ها

این کشور برای پذیرش مهاجران از طریق برنامه‌های استانی کانادا، از روش امتیازبندی استفاده می‌کند. افرادی که قصد شرکت در برنامه کارآفرینی منیتوبا را دارند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای این‌که بتوانید از این برنامه برای مهاجرت به منیتوبا استفاده کنید، باید حداقل 60 امتیاز از مولفه‌های تعیین‌شده را دریافت کنید. در ادامه، روش امتیازبندی در این برنامه را بررسی می‌کنیم.

سن:

اگرچه در این برنامه هیچ حداقل یا حداکثری برای سن افراد متقاضی وجود ندارد، اما امتیازدهی به شرح زیر است:

امتیاز کسب شدهسن متقاضی اصلی
0کمتر از 21 سال
521 الی 24 سال
1025 الی 29 سال
1530 الی 44 سال
1045 الی 49 سال
550 الی 54 سال
0بیش از 54 سال سن

سابقه کار

یکی دیگر از فاکتورهای برنامه کارآفرینی منیتوبا سابقه مدیریت یا مالکیت کسب و کار است.

امتیاز کسب شدهسهم از مدیریت یا مالکیت شغل خود
15مالک یا مدیر بیش از 50 درصد شغل خود
12مالک یا مدیر بیش از بین 20 تا 50 درصد شغل خود
10مدیر شرکت
امتیاز کسب شدهسابقه مدیریت
15بیش از 10 سال
10بین 6 تا 10 سال
5بین 3 تا 6 سال

دارایی خالص:

حداکثر امتیاز برای دارایی خالص شخصی در این برنامه، 15 امتیاز است.

امتیاز کسب شدهمیزان دارایی
8500 هزار دلار کانادا
10500 هزار تا 1 میلیون دلار کانادا
121 میلیون تا 1.5 میلیون دلار کانادا
131.5 میلیون تا 2 میلیون دلار کانادا
142.5 میلیون تا 2 میلیون دلار کانادا
15بیش از 2.5 میلیون دلار کانادا

مهارت زبانی:

همان‌طور که می‌دانید، داشتن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی یکی از شرایط اصلی شرکت در برنامه کارآفرینی منیتوبا است.

امتیاز کسب شدهسطح دانش CLBدانش زبان
0کمتر از 4در حد ابتدایی
15بین 4 تا 6در حد متوسط
20بیش از 6در حد عالی

سازگاری:

پیش‌تر در شرایط ورود به این برنامه، راجع ‌به سازگاری توضیح دادیم. حداکثر امتیاز درنظرگرفته شده برای این موضوع 20 امتیاز بوده که به شرح زیر است:

امتیاز کسب شدهفاکتورهای انطباق‌پذیری
15 امتیازبازدید 5 روزه کاری از منیتوبا و تحقیق در زمینه زندگی و کار
5 امتیازدارا بودن فامیل نزدیک که بیش از یکسال در منیتوبا سکونت دارد
5 امتیازفرزند متقاضی از 6 ماه گذشته، به صورت تمام‌وقت مشغول تحصیل در منیتوبا بوده است
10 امتیازهمسر متقاضی دارای مدرک زبان با CLB5 به بالا باشد
5 امتیازمتقاضی یا همسر وی سابقه تحصیل به مدت یکسال در منیتوبا بعد از سن 17 سالگی داشته باشد
یا
متقاضی یا همسر وی به مدت 6 ماه تمام‌وقت در منیتوبا مشغول به کار بوده باشد و از کارفرما نامه با ویزای کار داشته باشد

کلام آخر

از آن‌جا که بسیاری از افراد تمایل دارند در شهرهای معروف کانادا مانند ونکوور، تورنتو و… سرمایه‌گذاری کنند، بازار رقابت برای این شهرها بسیار زیاد است و مهاجرت به آن‌ها می‌تواند شرایط سخت‌گیرانه‌تری داشته باشد. از طرفی موقعیت مناسب و جمعیت کم در استان منیتوبا موجب شده است که بسیاری از مردم این شهر را نادیده بگیرند و از پتانسیل‌ها و شرایط مناسب آن آگاه نباشند. از آن‌جا که تقاضا برای این شهرها کمتر است، استان منیتوبا بهترین موقعیت برای سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب و کار به حساب می‌آید. بنابراین اگر شما یک مدیر باتجربه هستید یا قصد تأسیس یک شرکت و کسب و کار جدید در کانادا دارید، برنامه کارآفرینی منیتوبا برای شما مناسب خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب علاقه‌مند باشید

به دنبال مشاوره رایگان هستید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…

فرم مشاوره رایگان

پاپ آپ

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.

Hidden