از یلدا تا کریسمس - دریافت هدیه ۴۰ میلیونی مهاجرت پلاس ثبت‌نام رایگان

جاب آفر کانادا یا پیشنهاد شغلی

موسسه مهاجرتی مهاجرت‌پلاس

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته دنیا است که برای توسعه، به نیروی کار و سرمایه مهاجران نیاز دارد. به همین دلیل یکی از کشورهای مهاجر پذیر دنیا به شمار می‌آید. شرایط خوب زندگی و شرایط فرهنگی مردم کانادا سبب شده است که این کشور به مقصد مهاجرت بسیاری از مردم جهان به ویژه ایرانی‌ها تبدیل شود. مهاجرت از طریق ویزای جاب آفر کانادا یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است که شرایط و قواعد خاص خود را دارد.

چرا موسسه مهاجرت پلاس

وکیل مهاجرتی

بهره‌گیری از زبده‌ترین وکلای حقوقی و انجام کلیه پرونده‌های مهاجرتی از مشاوره تا اخذ ویزا، تحت نظارت مستقیم وکیل

موفقیت ۹۹٪

دارای بالاترین درصد موفقیت در پرونده‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با نرخ موفقیت ۹۹٪

نمایندگی رسمی

دارای شرکت و نمایندگی رسمی ثبت شده در استرالیا، کانادا، آمریکا و اروپا جهت ارایه حداکثر خدمات به موکلین

خدمات پس از ویزا

ارایه خدمات پس از ویزا در کشور مقصد نظیر امور اسکان، راه‌اندازی کسب و کار و ثبت شرکت و علایم تجاری

جاب آفر کانادا و شرایط مورد نیاز برای دریافت

دریافت پیشنهاد کار از کانادا، یکی از راهکارهای مهاجرت سریع و بدون دردسر به این کشور است که می‌تواند مراحل دریافت ویزای این کشور را ساده کند. داشتن یک جاب آفر معتبر از کارفرماهای کانادایی باعث می‌شود، امتیاز شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. جاب آفر کانادا به زبان ساده به این معنا است که یک کارفرمای معتبر کانادایی برای تأمین نیروی متخصص مورد نیاز شرکت خود از نیروی کار بین المللی استفاده کند و پیشنهاد کاری به آن‌ها ارائه دهد. اگر بتوانید از کانادا، پیشنهاد کاری دریافت کنید، معمولا خیلی سریع ویزای جاب آفر کانادا را دریافت می‌کنید و می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید. همچنین، در صورت دریافت جاب افر کانادا، می‌توانید با خانواده خود در کانادا ساکن شوید و به کار و زندگی بپردازید. شما علاوه بر پیشنهاد کاری معتبر باید سطح زبان انگلیسی متناسب با پیشنهاد کاری خود را هم داشته باشید. برای دریافت پیشنهاد کاری شرایط مختلف دیگری نیز وجود دارد که در اینجا آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • پیشنهاد کاری شما باید دارای حقوق مشخصی باشد.
  • کارفرمای کانادایی جاب آفر را ارائه کند.
  • یک سال پس از مهاجرت، کار شما ادامه داشته باشد و فصلی و موقت نباشد.
  • LMIA مثبت داشته و در گروه نوع 0، A و B قرار گرفته باشد.
  • کار تمام وقت باشد و حداقل 30 ساعت در هفته شما را مشغول کند.

در حال حاضر حدود 26 درصد نیروی کار کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند و این کشور همواره به نیروی کار تازه نیاز دارد. افرادی که دارای تخصص شغلی خاصی هستند، شانس بالایی برای دریافت Job offer کانادا دارند.

ویزای جاب افر کانادا

مراحل دریافت جاب افر کانادا

برای دریافت پیشنهاد کاری از کانادا قبل از هر چیز باید صلاحیت و مهارت‌های کاری لازم را کسب کنید، در غیر این صورت حتی اگر بتوانید پیشنهاد کاری مناسبی را دریافت کنید، نمی‌توانید آن موقعیت شغلی را بدست آورید.

بعد از طی این دو مرحله، وقت آن است که یک رزومه انگلیسی کامل و حرفه‌ای بنویسید. داشتن یک رزومه کاری حرفه‌ای شانس شما را برای استخدام بالا می‌برد. اگر نمی‌دانید چطور باید رزومه حرفه‌ای بنویسید، لازم است کمی در این مورد مطالعه کنید. می‌توانید از فرم‌های آماده‌ای هم که در این خصوص تهیه شده است کمک بگیرید. رزومه نباید بیشتر از 2 صفحه باشد و درج تمامی مشخصات فردی، تجارب کاری و مهارت‌های شخصی در آن ضروری است.

علاوه بر استفاده از سایت‌های مختلف کاریابی، سعی کنید از طریق لینکدین که یک شبکه کاریابی تخصصی است با کارفرمایان کانادایی در ارتباط باشید تا بتوانید از این طریق، احتمال دریافت پیشنهادات کاری خود از کانادا را بیشتر کنید. داشتن یک پروفایل حرفه‌ای که نمایش‌دهنده تمامی سوابق کاری شما است، به تحقق این هدف کمک می‌کند. مقاله‌های خوبی در خصوص نحوه کار با لینکدین وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را با دقت مطالعه کرده و پروفایل کاربری خود را به روز کنید.
یک نامه حمایتی منظم و کامل بنویسید و در آن شرح دهید که چرا تصمیم دارید در کانادا مشغول کار شوید. کارفرما به این نامه توجه زیادی می‌کنند، پس باید واقع بینانه، دقیق و تاثیرگذار باشد.

همچنین، می‌توانید از طریق تأییدیه LMIA برای خود در سیستم اکسپرس اینتری پرونده تشکیل دهید تا سریع‌تر شغل دلخواه خود را پیدا کنید. با کمک این کد دسترسی به بانک کار کانادا ساده‌تر می‌شود و می‌توانید از اعتبار کارفرما مطمئن شوید.

تاییدیه LMIA چیست و مراحل اخذ آن چگونه است؟

LMIA مخفف عبارت (Labour Market Impact Assessment) است و یک گواهینامه است که شما برای اخذ ویزای جاب آفر کانادا باید آن را دریافت کنید.

این سند مهم شغلی باید به روز تهیه شود و از عمر آن تنها کمتر از یک سال گذشته باشد. طبق این سند، پیشنهاد کاری شما باید به صورت مکتوب ارائه شود و شغل‌های مربوط به سفارتخانه‌، مراکز مشاوره‌ای و کمیسیون عالی رتبه، مشمول این سند نمی‌شوند. اگر در جاب آفر جزئیات کامل شغل ذکر نشده باشد، مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل باید جزئیات شرایط کاری مثل حقوق و مزایا، ساعت کار و وظایف شغلی در سند ذکر شود.

افرادی که LMIA مثبت یا خنثی دریافت می‌کنند از سوی سازمان کار کانادا و امور توسعه نیروی انسانی، جاب آفر آن‌ها تایید شده و می‌توانند برای مهاجرت دائم اقدام کنند. گواهینامه‌ اعتبار شش ماهه دارد، به همین دلیل فرد بلافاصله پس از دریافت باید برای ثبت درخواست مهاجرت اقدام کرده و کار را شروع کند. کانادا به مهاجران اجازه می‌دهد به مدت 4 سال در کانادا فعالیت کنند. امتیاز افراد در سیستم اکسپرس اینتری به عنوان نیروی کار ماهر 50 و به عنوان مشاغل اجرایی 200 است. افرادی که گواهینامه LMIA را دریافت نمی‌کنند هنوز هم شانس مهاجرت به کانادا از طریق جاب افر را دارند و باید به سراغ کارفرماهایی بروند که از طریق International Mobility Programs، نیروی کار بین المللی خود را جذب می‌کنند.

دریافت LMIA بدون نام و یا با نام برای کارفرما، از سوی متقاضی کار در کانادا امکان پذیر است. کارفرمایی که بدون نام برای دریافت مجوز اقدام می‌کند، به محض اینکه نیروی کار بین المللی خود را پیدا کرد باید فرم مشخصات او را ارسال کرده و نام او را در سیستم وارد کند تا نامه رسمی LMIA برای او با اعتبار مشخص صادر شود.

مراحل دریافت LMIA برای کارفرما

  1. مراحل استخدامی باید به صورت قانونی انجام شود.
  2. فرم LMIA به صورت کامل تکمیل و ارسال خواهد شد.
  3. اداره استخدام و کار کانادا درخواست LMIA را بررسی کرده و تا زمان اعلام نتایج شرکت باید تلاش استخدامی خود را ادامه دهد.
  4. جواب مثبت LMIA به همراه تعداد مشاغلی که مجاز به دریافت نیروی بین المللی هستند از سوی دولت اعلام می‌شود.
  5. پس از تایید صلاحیت متقاضی، کارفرما مشخصات او را برای اداره استخدام و کار کانادا ارسال می‌کند.
  6. نام شخص در سیستم ثبت شده و نامه رسمی پذیرش LMIA با قید مدت اعتبار صادر می‌شود.

مراحل دریافت ویزای جاب افر کانادا در بخش دریافت LMIA معمولا 5 تا 10 روز کاری طول می‌کشد، البته در مواردی تا 7 هفته هم زمان برده است.

ویزای جاب افر کانادا

چه مشاغلی به تاییدیه LMIA نیاز ندارند؟

مواردی وجود دارند که در آن‌ها، کارفرماها نیازی به دریافت تاییدیه LMIA ندارند، مانند:

  1. اگر پیشنهاد شغلی داشته باشید.
  2. اگر به مدت 1 سال با مجوز کار به صورت تمام وقت برای کارفرمایی کار کرده باشید (معادل پاره وقت آن هم مورد پذیرش است).
  3. مجوز کاری دریافت کرده‌اید که شامل موارد معاف از (LMIA) باشد.

مشاغل معاف از LMIA عبارت‌اند از:

  • مشاغلی که تحت توافق نامه‌های بین المللی کار مثل GATS و CUSMA کار می‌کنند، لازم نیست LMIA دریافت کنند. موافقت‌نامه‌های غیر تجاری سرمایه گذاران، بازارگانان و متخصصان هم شامل این اصل می‌شود.
  • افرادی که پذیرش آن‌ها سود قابل توجهی را به کشور کانادا می‌رساند، نیازی به ارائه LMIA ندارند. افرادی که یکی از مزایای مهم اجتماعی، اقتصادی یا فرهنگی را برای کانادا دارند مانند مهندسان خود اشتغال، کارگران فنی، هنرمندان خلاق و مجری نباید تاییدیه شغلی بگیرند.
  • انتقال نیروی انسانی بین سازمانی، به ویژه افراد با دانش خاص و افرادی که مهارت و تجربه سودمند دارند هم نیاز به تاییدیه شغلی ندارند.
  • نیروی کار تحت قراردادهای فدرال استانی نیز مجوز خاصی نیاز نخواهد داشت.
  • به شهروندان کشورهایی که از کانادا نیرو جذب می‌کنند به صورت متقابل در کانادا اجازه کار داده می‌شود.
  • هر از گاهی اعضای دانشگاه‌ها، خیریه‌ها و… مجوز می‌گیرند، بسته به نظر وزیر کار برخی مشاغل به صورت اختصاصی از دریافت تاییدیه معاف می‌شوند.
  • افرادی که برای منافع ملی کانادا سودمند باشند بدون نیاز به تاییدیه LMIA می‌توانند به همراه خانواده در این کشور مشغول کار شوند.

اگر به مهاجرت از طریق برنامه خوداشتغالی علاقه مند هستید، بر روی لینک صفحه کلیک کنید تا از شرایط و مراحل این روش آگاه شوید:

مهاجرت به کانادا از طریق جاب افر

برنامه های مهاجرتی کانادا از طریق جاب افر به دو بخش اصلی استانی و فدرال تقسیم می‌شوند. روش فدرال را می‌توان به سه بخش اصلی تقسیم بندی کرد:

تجربه کار کانادایی (Canadian Experience Class)

افرادی که LMIA دارند می‌توانند برای دریافت ویزای جاب آفر اقدام کنند و بعد از یک سال کار مداوم به شکل تمام وقت (30 ساعت کار در هفته)، در سطوح شغل‌های صفر، A و B، اقامت دائم کانادا را به راحتی دریافت کنند. شما نیز اگر تاییدیه LMIA دارید، تنها کافی است درخواست خود را ثبت کنید و منتظر باشید پرونده شما به صورت خاص بررسی و ارزیابی شود.

اسکیل ورکر (Skilled Workers)

(Federal Skilled Worker Program ) که در گروه اکسپرس اینتری قرار دارد، به این معنا است که متقاضی به عنوان نیروی کار ماهر و برای مشاغل خاص پذیرش می‌شود. به این ترتیب علاوه بر دریافت پیشنهاد کاری و LMIA باید شغل انتخابی شما در لیست طبقه‌بندی مشاغل کانادا هم قرار داشته باشد. تنها مشاغل سطح صفر، A و B می‌توانند در برنامه نیروی کار ماهر فدرال پذیرش بگیرند. اگر این شرایط را داشته باشید برای دریافت اقامت دائم می‌توانید از طریق اکسپرس اینتری اقدام کنید. تعداد این مشاغل کم و در گروه خاصی قرار می‌گیرد، اما از آنجا که در اولویت پذیرش قرار دارند، پرونده این افراد سریع بررسی شده و پیشنهاد شغلی دریافت می‌کنند.

اسکیل ترید (Skilled Trades)

فرد متقاضی در اسکیل ترید باید 1 سال سابقه کاری تمام وقت و همین طور از یک کارفرمای معتبر کانادایی پیشنهاد کاری داشته باشد. البته این را هم باید درنظر داشت که کدهای شغلی خاصی شامل اسکیل ترید می‌شوند.

پیشنهاد کاری کانادا

به زبان ساده پیشنهادهای کاری در کانادا به دو دسته استانی و فدرال تقسیم می‌شوند. اگر برای مشاغل استانی اقدام کنید باید شرایط و قوانین آن را رعایت کنید، چرا که کانادا به صورت فدرال اداره می‌شود و هر استان قوانین اختصاصی خاص خود را دارد و اگر برای مشاغل کشوری و فدرال اقدام کنید، باید قوانین کلی کشور کانادا در این خصوص را رعایت کرده و شرایط لازم را داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای جاب آفر کانادا چیست؟

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق جاب افر را دارند باید اطلاعات کاملی در خصوص وضعیت تاهل، تحصیلات، سابقه کاری و سطح زبان خود ارائه دهند. همین‌طور ارائه مدارک زیر نیز برای دریافت ویزای جاب افر کانادا ضروری است:

  • کد LMIA و جاب آفر بسته به نوع شغل
  • 2 قطعه عکس پرسنلی
  • پاسپورت معتبر با تاریخ انقضا بالا
  • رزومه شغلی کامل به انگلیسی
  • نامه تمکن مالی برای دریافت ویزا
  • گواهی نامه عدم سوء پیشینه
  • ترجمه سند ازدواج برای متأهلین
  • ترجمه مدارک تحصیلی

مراحل کار کارفرما به این ترتیب است که باید متقاضی ابتدا LMIA و نامه ارزیابی تاثیر بازار کار را دریافت کند، سپس کارفرما پیشنهاد کار موقت می‌دهد. پس از امضای قرارداد پیشنهاد کار موقت، می‌توان کارهای دریافت ویزا و مجوز کار را شروع کرد. در نهایت ویزا صادر شده و افسر مربوطه، هنگام ورود به کانادا مجوز کار را صادر می‌کند.

حقوق سالانه شغل های پیشنهادی کانادا چقدر است؟

سطح درآمد عناوین شغلی مختلف در کانادا یکسان نیست و حقوق دریافتی افراد بسته به عنوان شغلی، شرکت و نوع کارفرما ممکن است متفاوت باشد. به طور کلی سطح متوسط درآمد سالانه در کانادا از 120 هزار دلار در سال آغاز می‌شود و دامنه میزان این درآمد بسیار متغیر است.

افرادی که سابقه کار، تجربه و تخصص بیشتری دارند، سطح حقوقی بالاتری تا سقف 534 هزار دلار در سال را هم دریافت می‌کنند. در این کشور امکان پیشرفت شغلی زیادی وجود دارد. با پایان یافتن دوران پاندمی کرونا انتظار می‌رود بازار کار کانادا هم رونق خوبی پیدا کند و به مشاغل بیشتری نیاز داشته باشد.

ویزای پیشنهاد کاری کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق جاب افر چیست؟

دریافت جاب آفر کانادا مزایای زیادی دارد و افرادی که از کارفرمای معتبر پیشنهاد شغلی دریافت می‌کنند، در سیستم اکسپرس اینتری کانادا و در گروه نیروی کار ماهر قرار می‌گیرند. به این ترتیب، روند مهاجرت آن‌ها سرعت می‌گیرد و به محض ورود به کشور کانادا می‌توانند اجازه کار خود را دریافت کنند و بدون استرس مراحل اسکان و اشتغال خود را طی کنند. این افراد برای تامین هزینه‌های زندگی به مشکل نخواهند خورد و مرحله مطابقت با محیط اجتماعی کشور جدید برای آن‌ها سریع‌تر از سایرین طی خواهد شد.

مشاوره دریافت ویزای جاب افر کانادا

با توجه به افزایش تقاضای مهاجرت و تمایل افراد به کسب ویزای جاب آفر کانادا متأسفانه افراد سودجویی پیدا شدند که با پیشنهادهای وسوسه انگیز اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. ارائه مشاوره دریافت ویزای جاب افر کانادا توسط مراکز معتبر و شناخته شده به متقاضیان مهاجرت کمک می‌کند، کارفرماهای معتبر کانادایی را راحت‌تر شناسایی کنند و فرآیند اخذ ویزای جاب افر کانادا برای آن‌ها سریع‌تر انجام شود.

پرسش‌های متداول

– کارفرما باید ثابت کند که در سه ماه گذشته حداقل به مدت ۴ هفته متوالی برای شغلی که مدنظر است، تبلیغ کرده و آگهی گذاشته است. یکی از مهمترین نکاتی که اداره کار به آن توجه خواهند کرد آن است که بر اساس مدارکی که کارفرما در اختیارشان قرارداده باید مشخص شود که کارفرما تمام تلاش خود را برای استخدام انجام داده و کسی که واجد شرایط برای این شغل باشد را نیافته است.
– کارفرما باید نشان دهد که پیشنهاد کاری واقعی و حقیقی می باشد و بر بازار کار کار کانادا تاثیر مثبت یا خنثی دارد.
– کارفرما همچنین باید نشان دهد که استخدام این نیروی کار خارجی به پیدایش و نگهداری شغل های کانادایی کمک خواهد کرد. همچنین باید نشان داده شود که توانایی ها نیروی کار خارجی در آینده قابل انتقال به کانادایی ها خواهد بود.

به صورت کلی کارفرما باید از قراردادن زبانی دیگر در شرایط مورد نیاز کار پرهیز کند زیرا احتمال رد شدن پرونده را افزایش می دهد.

– آگهی باید در سه ماه قبل از ارسال LMIA انجام شده باشد
– حداقل به مدت چهار هفته متوالی در سه ماه قبل از ارسال درخواست LMIA ادامه داشته باشد
– حداقل یکی از سه روش استخدامی باید تا زمان اعلام نتیجه LMIA ادامه داشته باشد

به طور معمول بررسی هر LMIA دو ماه زمان می برد. پس با احتساب این دو ماه و زمان مورد نیاز برای قرار دادن آگهی استخدامی در کل به سه ماه زمان نیاز خواهد بود.

اگر رد کردن متقاضیان کانادایی بی دلیل باشد، LMIA صادر نخواهد شد. کارفرما باید دلیل قانع کننده برای استخدام نکردن آنها ارائه کند تا اداره کار مجوز جذب نیروی کار خارجی را صادر کند. علاوه بر نداشتن تخصص و تجربه کافی، می توان به دلایل دیگر برای استخدام نکردم نیروی کار کانادایی اشاره کرد. از جمله: داشتن تخصص بالاتر از حد نیاز شغل مورد نظر، و پایدار نبودن نیروی کار در این شغل. بدان معنا که از آنجایی که افرادی که حاضر به کارکردن هستند توانایی های بسیار بالاتری از مورد نیاز شغل دارند به صورت دائم و بلند مدت در سمت مورد نظر نخواهند ماند و پس از مدتی شغل را ترک می کنند که برای کسب و کار خطرناک خواهد بود.

– تاریخ انقضا LMIA زمانی است نیروی کار خارجی فرصت دارد تا برای مجوز کار خود اقدام کند. اگر نیروی کار خارجی تا قبل از آن تاریخ اقدام نکند، LMIA دیگر اعتبار نخواهد داشت و کارفرما باید درخواست LMIA جدید بکند.
– مدت اعتبار LMIA بر اساس بررسی اداره کار کانادا از پرونده LMIA مشخص می شود و طول زمان پیشنهادی برای کار کردن نیروی کار خارجی در موقعیت شغلی موردنظر را مشخص می کند (بدون آن که بر روی بازار کار کانادا تاثیر منفی بگذارد).
– تاریخ انقضا مجوز کار توسط اداره مهاجرت کانادا و هنگامی که متقضای درخواست مجوز کار می دهد مشخص می شود. این تاریخ نشانگر مدت زمانی است که نیروی کار خارجی اجازه کار و زندگی در کانادا را خواهد داشت.

حداکثر تاریخ انقضا LMIA 6 ماه بعد از صدور می باشد اما اداره کار می تواند بسته به شغل مورد نظر LMIA با تاریخ انقضا کوتاه تر صادر کند (برای مثال برای کارهای کوتاه مدت و یا اضطراری).

معمولی یا با نام:
• مزایا: سرعت پروسه سریعتر، زیرا مراحل کمتری دارد
• معایب: در صورتی که ویزای کار نیروی کار خارجی صادر نشود یا نیروی کار خارجی منصرف شود، باید درخواست تغییر نام و یا LMIA جدید داد

Unnamed یا بی نام:
• مزایا: می توان بدون داشتن نام نیروی کار خارجی برای LMIA اقدام کرد و بعد از قطعی شدن نام افراد مختلف را در LMIA قرارداد.
• معایب: اضافه کردن نام نیروی کار خارجی خود زمان می برد تا LMIA با نام دوباره صادر شود در حالیکه LMIA جدید هنوز تاریخ انقضا قبلی را خواهد داشت.

بله، محدودیتی وجود ندارد و می توان برای شغل هایی که در آینده به آن ها نیاز خواهد بود نیز برای LMIA اقدام کرد.

برای اعلام حقوق باید به دو نکته توجه کرد:
– حقوق اعلامی باید بالاتر از میانگین حقوق ساعتی استانی باشد تا LMIA در دسته درآمد بالا بررسی شود.
– حقوق اعلامی باید برابر و یا بیشتر از میانگین حقوق آن شغل در استان باشد که می توان از Job bank میانگین حقوق استانی برای شغل های مختلف را دید.

* باید به این نکته توجه کرد که حقوق های اعلامی در زمان ارسال پرونده Lock in نخواهد شد و اگر اعداد اعلامی استان بعدا تغییر کند، با توجه به اعداد جدید بررسی خواهند کرد. به همین جهت پیشنهاد می شود که حقوق اعلامی با حاشیه امن خوبی بالاتر از حداقل باشد تا در آینده دچار مشکل نشود.

کارفرمایانی که در این لیست  باشند نمی توانند برای LMIA اقدام کنند.

کارفرمایانی که برای LMIA مشاغل با درآمد بالا اقدام می کنند، باید همراه با فرم LMIA خود Transition Plan را نیز ارسال کنند.

Transition Plan نشان می دهد که کارفرما چگونه تلاش خواهد کرد تا وابستگی خود را به نیروی کار خارجی کاهش دهد. نمونه هایی از استدلال های Transition Plan به شرح زیر است:
– سرمایه گذاری برای آموزش نیروی کار کانادایی
– استخدام کارآموز کانادایی برای یادگیری مهارت
– کارفرما در جهت گرفتن اقامت دائم نیروی کار خارجی تلاش خواهد کرد
در هنگام تمدید LMIA و یا هنگام بازرسی کارفرما موظف به گزارش از روند پیشرفت Transition Plan خواهد بود.

در صورتیکه که LMIA برای یکی از شغل های زیر درخواست شود، نیازی به Transition Plan نیست:
– مراقب کودک و سالمند
– کار های فصلی کشاورزی
– کار هایی با زمان های محدود که:

  • شغل محدودیت زمانی دارد و مدت استخدام می تواند از یک روز تا حداکثر دو سال باشد
  • هیچ انتظار منطقی وجود ندارد که بتوان شغل را به کانادایی و یا مقیم کانادا واگذار کرد
  • پس از بازگشت نیروی کار خارجی شغل توسط شخص دیگری انجام نخواهد شد چون که موقعیت شغلی دیگری وجود نخواهد داشت (برای مثال در کارهای پروژه ای)
  • در برخی موارد، تکرار موقعیت شغلی طبیعی می باشد اما هر زمان مدت موقعیت شغلی محدود است (برای مثال در برخی از شغل ها در صنعت فیلم و تعمیرکاران اضطراری)
  • تخصص منحصر به فرد – تخصصی که منحصر به یک فرد برمیگردد و در کانادا وجود ندارند (برای مثال NOC 00، و استخدام توسط دولت خارجی)

1 پاسخ
  1. رضا
    رضا گفته:

    با سلام توضیحات شما عالی بود، و واقعی ، من چندین بار تلاش کردم برای مهاجرت به کانادا متاسفانه میسر نشد.همه دنبال گرفتن پول هستن فقط متاسفانه همانطور که شما نوشته بودید . بهر حال از توضیحات شما ممنونم ، اگر خدا بخواهد ما هم میرویم . شاد باشید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب علاقه‌مند باشید

به دنبال مشاوره رایگان هستید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…

فرم مشاوره رایگان

پاپ آپ

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.

Hidden