از یلدا تا کریسمس - دریافت هدیه ۴۰ میلیونی مهاجرت پلاس ثبت‌نام رایگان
چگونه در استرالیا کار پیدا کنیم؟

چگونه در استرالیا کار پیدا کنیم؟

هر ساله کاندیدهای بین‌المللی و دانش‌آموزانی که قصد مهاجرت به استرالیا و پیدا کردن شغل در این کشور را دارند، به وبسایت مؤسسه کاریابی  SEEK مراجعه می‌کنند. این مؤسسه بهترین مکان کاریابی برای کسانی است که قصد مهاجرت به استرالیا دارند.

ما در ادامه فهرستی از نکات کلیدی که می‌توانند در امر مهاجرت از طریق ویزای کار استرالیا به شما کمک کنند، تهیه کرده‌ایم:

در حوزه بازار کار استرالیا (خصوصا شغل مورد نظر خود) تحقیق کنید

بعضی مشاغل و مهارت‌ها تقاضای بالایی در کشور استرالیا دارند و بعضی نیز کمتر تقاضا دارند. در امر مهاجرت به استرالیا هرچه بیشتر تحقیق کنید، احتمال بیشتری برای درک جایگاه خود در بازار کار خواهید داشت. به گفته ابیگل کارادیس، مدیر بخش استعداد یابی michaelpage.com اگر شما با پیگیری زیاد به دنبال فراگیری مهارت هایی در زمینه تجارت دیجیتال و الکترونیک باشید کارتان ساده‌تر خواهد شد؛ یا اگر مایل باشید در مکانی دوردست مشغول به کار شوید، با رقبای کمتری مواجه خواهید شد.

شرایط مختلف برای دریافت ویزای استرالیا را بسنجید

کارفرمایان در مرحله اول تلاش می‌کنند کاندیدای مطلوب خود را از ساکنین همان منطقه بومی بیابند. در صورتی که موفق به این کار نشوند ممکن است متقاضیان خارجی را به‌عنوان کاندیدهای سطح بالا ضمانت کنند.

تنها کاندیدهای با تجربه در صنایعی که با مشکل کمبود استعداد مواجه هستند، این شانس را دارند که بدون هزینه وارد خاک استرالیا شوند.

طبق گفته های آقای کارادیس، متقاضیان کار در استرالیا می‌توانند به کمک ویزاهای تعطیلاتی هم وارد این کشور شوند و کارفرمای خود را راضی کنند تا آنها را از نظر مالی حمایت کنند و ویزای کار استرالیا برای اقامت دائم را برایشان بگیرند.

اگر متقاضی کار در استرالیا هستید حتما این مقاله را بخوانید:

زبان عامیانه و فرهنگ کشور مقصد را بیاموزید

هنگامی که لیزی مونرو از آمریکا به استرالیا مهاجرت کرد تا برای کمپانی Adecco کار کند، مجبور بود تا اصول اولیه زبان عامه استرالیا ،از جمله کاربرد عباراتی نظیر (I’m keen to) را بیاموزد. هنگامی که به یکی از رابطین استرالیایی خود عبارت “Off to the races” را گفت (که در واقع منظورش این بود که باید کارهای بسیاری را به سرعت انجام دهد)، آن شخص تصور کرد که خانم مانرو قصد دارد تا برای تماشای مسابقه اسب دوانی، عصر را مرخصی بگیرد!

در نوشتن رزومه و کاورلتر خود دقیق و هوشمندانه عمل کنید

به گفته اندرو موریس و رابرت هاف، شما می‌توانید تجارب خود را با منافع شرکت مورد نظر تطبیق بدهید. تصور نکنید که کارفرمایان محلی لزوما از همگی کارفرمایان خارجی اطلاع دارند. پاراگرافی در رزومه خود در ارتباط با شرکت و اهداف آن قید کنید.

مسائل کلیدی را در کاور لتر خود ذکر کنید. در ضمن ایده خوبی است که مراحل بعدی را پیشنهاد دهید. کارفرمای شما ممکن است هر روز با کاندیدهای بین‌المللی برخورد نداشته باشد. اما همیشه به‌خاطر داشته باشید، هنگامی که در حال نگارش رزومه و کاور لتر خود برای شغلی بین‌المللی هستید، کارفرمایان این مشاغل به‌دنبال بهترین گزینه برای استخدام‌اند. پس به‌جای تمرکز بر محل اقامت‌تان بر شرایط کاری خود تمرکز کنید.

تکنولوژی عصر خود را بشناسید

به تازگی انجام مصاحبه‌ها از طریق موبایل،اسکایپ یا دیگر پلتفرم‌های دیجیتالی رایج شده است، ولی شما از کارفرمایان و استخدام‌کنندگان انتظار نداشته باشید که لزوما از تکنولوژی مورد نظر شما برای مصاحبه استفاده کنند. اما محض اطمینان در پلتفرم های رایج نظیر اسکایپ و گوگل هنگ آوت، حتما اکانتی برای خودتان ایجاد کنید.

اگر به مطالب مهاجرت به استرالیا با اسپانسر شغلی علاقه دارید حتما این مقاله را بخوانید:

آمادگی داشته باشید که یک پله به عقب بازگردید

به گفته کارادیس، نخستین شغل شما در استرالیا لزوما حرفه‌ای/تخصصی نخواهد بود.آمادگی این را داشته باشید که برای پیدا کردن شغل تخصصی، در صورت نیاز یک پله به عقب برگردید و از راهی مطمئن تجربه کسب کنید. شاید حتی نیاز پیدا کنید که در شرکتی کارآموزی کنید تا تجربه‌ای کلی از محیط و رابطین مورد نیاز کارفرمایان، به‌دست آورید.

طریقه نام نویسی صحیح برای کار را بیاموزید

فرصت را از دست ندهید و برای درخواست کار از طریق مؤسسه SEEK اقدام کنید.کار سختی نیست! مؤسسه SEEK بزرگترین مرجع استخدامی استرالیاست و چنانچه قصدتان جدی است، حتما یک پروفایل SEEK ایجاد کنید. با داشتن این پروفایل می‌توانید سریع‌تر درخواست کار بدهید، زیرا که قبلا فرم‌ها را پر کرده‌اید. در ضمن بدانید که تنها کارفرمایان مطمئن به جزئیات رزومه شما دسترسی دارند و پیام‌های مرتبطی برایتان می‌فرستند تا شما هیچکدام از فرصت‌های استخدامی را از دست ندهید.

به این مقاله امتیاز دهید.
[جمع نتایج: 1 میانگین: 2]
32 پاسخ
  1. مجتبی
    مجتبی گفته:

    سلام
    من باهمسرم با دوتا بچهام میخواهیم پناهنده استرالیا شویم کسی یا چیزی هست که مطمئن باشیم کارمون بدون استرس پیش بره مبلغ هم که داریم هفتاد میلیون تومان به پول ایران هست اگر امکانش هست لطفا جواب دهید❤

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      با سلام. لطفا در ساعات اداری با شماره‌های دفتر تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      با سلام. لطفا در ساعات اداری با شماره‌های دفتر تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
  2. امیر
    امیر گفته:

    سلام بر مدیریت سایت
    من ۴۳ ساله و فوق لیسانس شیمی هستم اما متاسفانه شغلم در ایران فرهنگی هست .همسرم هم فرهنگی. و دو بچه ۶ و ۱ ساله د اریم.ایا در استرالیا برای ما کار هست اقدام کنیم. اما کارهایی مانند لوله کشی ساختمان و جوشکاری و برقکاری ساختمان کار کردم و خوب واردم اما مدرکی درین زمینه ندارم.متشکرم از راهنمایی که بفرمایید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام

      لطفا با یکی از شماره‌های دفتر تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند:

      ۰۲۱۲۲۱۷۲۲۵۴ – ۰۲۱۲۲۴۰۹۲۵۳
      ۰۲۱۲۲۴۲۳۵۶۴ – ۰۲۱۲۲۴۲۳۸۶۲
      ۰۲۱۲۲۴۲۳۶۱۶ – ۰۲۱۲۲۴۲۳۴۷۵

      پاسخ
  3. سعید
    سعید گفته:

    سلام
    من ۲۶ سالمه.مدرک دیپلم دارم
    تاسیسات کار ساختمان( لوله کش ) هستم.میخوام بپرسم شرایط پناهندگی و کار در استرالیا به چ صورته ایا میتونم راحت ویزا بگیرم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام. لطفا با شماره‌های دفتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنن.

      پاسخ
  4. مهدی نیلی
    مهدی نیلی گفته:

    سلام
    بنده با همسر دوست دارم در استرلیا زندگی کنم.
    ولی متاسفانه ۶۰ میلیون بیشتر نداریم.
    و تخصص کاری بنده
    در
    دوربین مداربسته
    و
    سمپاشی
    میباشد.
    ممنون میشوم پاسخ دهید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام. لطفا با شماره‌های دفتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنن.

      پاسخ
  5. سمیه جعفری
    سمیه جعفری گفته:

    سلام روزتون بخیر.من‌قصد دارم از طریق ویزای کاری به استرالیا مهاجرت کنم شغلم کارمند هست کارمند یک شرکت بیمه ای معتبر در تهران ۱۰ سال سالبقه کار دارم و سابقه بیمه ای ۱۰ سال مدرک زبان ندارم.فوق دیپلم روابط عمومی هم دارم.ایا اصلا من میتونم ویزای کار بگیرم.ممنونم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام. لطفا با شماره‌های دفتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنن.

      پاسخ
  6. امیر
    امیر گفته:

    سلام من یه جوان ۲۱ساله هستم که خدمت خودمو دارم به پایان میرسونم و بعد خدمت میخام برای کار به استرالیا مهاحرت کنم
    خواستم بدونم برای شغل من که تو کار ابمیوه و بستنی و این چیزا هستم اونجا کاری پیدا میشه یا نه؟؟؟؟

    پاسخ
    • rashin
      rashin گفته:

      براي دريافت اقامت استراليا از طريق ويزای كار و مهارت احتياج به مدرك دانشگاهي مورد درخواست و سابقه كاری مرتبط است. برای دريافت اطلاعات بيشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  7. میر عبدالله
    میر عبدالله گفته:

    با سلام من تکنیسین برودت و الکترونیک و اتوماسیون صنعتی هستم و مدرک من دیپلم تجروبی ولی مدرک فنی و حرفه ای الکترونیک عمومی برودت ahvac و ghp اتوماسیون صنعتی دارم درضمن سن من ۴۶سال میباشد وصاحب دوبچه میباشد در صورت امکان ویزای کار در استرالیا هست لطفا بفرمائید متشکرم

    پاسخ
    • rashin
      rashin گفته:

      با سلام و با تشكر از ثبت سوالتون؛
      شرايط شما برای اقدام جهت مهاجرت به استراليا مساعد می‌باشد.
      لطفا جهت دريافت اطلاعات بيشتر با گروه حقوقی مهاجرت پلاس تماس حاصل فرماييد تا كارشناسان ما برای درخواست ویزا شما را راهنمايی كنند.

      پاسخ
  8. احسان عابدی
    احسان عابدی گفته:

    با سلام
    من کارشناس ارشد برق قدرت هستم با ۱۰ سابقه کار و خانومم دکترای شیمی وعضو هأیات علمی هستند. دو تا هم بچه داریم. لطفا برای مهاجرات به استرالیا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
  9. احمد طهماسبی
    احمد طهماسبی گفته:

    سلام.برقکار هستم دنبال کار در استرالیا هستم.اگه بشه با همسر و بچم .اگرم نشه اول خودم میرم .لطفا راهمایبم کنید

    پاسخ
    • گروه مهاجرت‌پلاس
      گروه مهاجرت‌پلاس گفته:

      با سلام و احترام فراوان
      رشته کاری شما در حوزه تی آر ای میباشد و جهت اقدام برای این ویزا میتوانید با دفاتری که این رشته را کار میکنند تماس بگیرید. متاسفانه مجموعه ما در این راستا فعالیتی ندارد.

      پاسخ
  10. مظاهر
    مظاهر گفته:

    سلام من ۳۰سالمه مکانیک ماشین آلات راهسازی ام تحصیلات ندارم ولی مدرک فنی حرفه ایی و رزومه کاری خوب دارم سابقه بیمه هم ۶سال دارم چطور میتونم به کانادا مهاجرت کنم که راحت ترین راه باشه

    پاسخ
    • گروه مهاجرت‌پلاس
      گروه مهاجرت‌پلاس گفته:

      با سلام و درود فراوان
      از اصلی ترین شروط اقدام برای ویزای کاری داشتن مدرک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط با آن میباشد. در غیر این صورت امتیاز اصلی برای این ویزا را کسب نخواهید کرد.

      پاسخ
  11. علی پور
    علی پور گفته:

    با سلام . من کارشناسی مکانیک دارم و دوره های فنی حرفه ای cnc تراش و فرز رو دارم . و همچنین برق خودرو کار میکنم . ۲۴ سال سنمه و متاهلم ایا برای کار میشه مهاجرت کرد استرالیا ؟ تشکر

    پاسخ
    • گروه مهاجرت‌پلاس
      گروه مهاجرت‌پلاس گفته:

      با سلام و درود
      با توجه به اینکه حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت اقدام برای ویزای کاری را دارا میباشید و سابقه کاری مرتبط نیز دارید، با ارائه مدرک زبان میتوانید با شرایط خوبی برای این ویزا اقدام بفرمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  12. مجید
    مجید گفته:

    سلام
    من ۳۵سالمه متاهلم دارای یه فرزند نوزاد
    ۱۵ساله تو کشتارگاه دام هستم و مغازه قصابی دارم..
    ایا میتونم بعنوان مهاجرت کاری به استرالیا برم؟

    پاسخ
    • گروه مهاجرت‌پلاس
      گروه مهاجرت‌پلاس گفته:

      با سلام و احترام
      زمینه کاری شما در حوزه رشته های تی آر ای میباشد و متاسفانه مجموعه ما در این حوزه فعالیتی ندارد.

      پاسخ
  13. حسین سیلابخوری
    حسین سیلابخوری گفته:

    سلام من حسین ۳۵ ساله ۱۰سال سابق در حوزه تاسیسات دریک سازمان معتبر و ۸سال سابقه بیمه تاسیساتی دارم ۱۵سال درحوزه کارهای فنی ساختمانی دارای تجربه هستم من وهمسر ویک فرزندم ۳نفری قسط مهاجرت ب استرالیا را داریم راه کار اقامت کاری ب استرالیا را درخواست دارم لطف میکنید کمکم کنید

    پاسخ
    • گروه مهاجرت‌پلاس
      گروه مهاجرت‌پلاس گفته:

      با سلام و درود
      خواهشمند است جهت بررسی دقیق شرایطتان با دفتر مجموعه تماس حاصل نمایید. بنظر میرسد شما هم برای ویزاهای کار و مهارت و هم برای ویزای کار آفرینی به شرط اینکه سایر شروط را حائز باشید، امکان اقدام دارید

      پاسخ
  14. عباس همتیان
    عباس همتیان گفته:

    سلام
    من ۳۴ ساله هستم و ۱۳ سال سابقه کار درمورد نصب و تعمیرات تهویه مطبوع دارم و دارای مدرک مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی هستم
    در ضمن دارای پروانه کسب و مدرک فنی حرفه ایی در زمینه نصب و تعمیرات تهویه مطبوع دارم
    لوله کشی و برقکاری ساختمان بصورت حرفه ایی و جوشکاری بلد هستم
    لطفا برای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان راهنمایی بفرمایید
    باتشکر

    پاسخ
    • گروه مهاجرت‌پلاس
      گروه مهاجرت‌پلاس گفته:

      با سلام و احترام
      ظاهرا شرایط شما هم برای ویزا های کار و مهارت و هم برای ویزای کارآفرینی میتواند مورد برسی قرار دگیرد. با این وجود برای اینکه بتوانیم به طور دقیق شما را راهنمایی کنیم، خواهشمند است با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کلیه حقوق متعلق به مهاجرت پلاس است.

پاپ آپ

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.

Hidden