از یلدا تا کریسمس - دریافت هدیه ۴۰ میلیونی مهاجرت پلاس ثبت‌نام رایگان

ویزای 189 استرالیا ؛ ویزای مهارتی استرالیا به صورت مستقل

موسسه مهاجرت‌پلاس

ویزای 189 استرالیا برای افراد متخصصی است که به صورت مستقل و بدون نیاز به اسپانسر، نسبت به اخذ اقامت استرالیا اقدام می‌کنند. همانطور که گفته شد،این ویزا نیاز به دریافت اسپانسر یا کارفرما ندارد و یک ویزای مهارتی مستقل است که معیارهای پذیرش آن سطح زبان، مدرک تحصیلی، سابقه کار و سن است که برای هر یک از این معیارها امتیازی درنظر گرفته شده است. متقاضیان دریافت این ویزا می‌توانند با کسب حداقل امتیاز 65، نسبت به اخذ این ویزا اقدام کنند.

ویزای مهارت استرالیا به صورت مستقل یکی از بهترین برنامه های مهاجرت به استرالیا است، زیرا متقاضی با دریافت این ویزا، اقامت دائم استرالیا را دریافت کرده و همچنین این ویزا محدودیت منطقه ای و شرط کار ندارد.

در این مطلب به بررسی کامل شرایط و مراحل دریافت این ویزا پرداخته‌ایم، بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با تمام شرایط و جزئیات این ویزا آشنا شوید.

چرا موسسه مهاجرت پلاس

وکیل مهاجرتی

بهره‌گیری از زبده‌ترین وکلای حقوقی و انجام کلیه پرونده‌های مهاجرتی از مشاوره تا اخذ ویزا، تحت نظارت مستقیم وکیل

موفقیت ۹۹٪

دارای بالاترین درصد موفقیت در پرونده‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با نرخ موفقیت ۹۹٪

نمایندگی رسمی

دارای شرکت و نمایندگی رسمی ثبت شده در استرالیا، کانادا، آمریکا و اروپا جهت ارایه حداکثر خدمات به موکلین

خدمات پس از ویزا

ارایه خدمات پس از ویزا در کشور مقصد نظیر امور اسکان، راه‌اندازی کسب و کار و ثبت شرکت و علایم تجاری

شرایط ویزای 189 استرالیا

سن: هنگامی که از شما دعوت می‌شود تا برای ویزای ۱۸۹ استرالیا درخواست بدهید، باید کمتر از ۴۵ سال داشته باشید.

شغل: شغل شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (لیست MLTSSL) موجود باشد. شما باید ارزشیابی مهارتی مثبتی داشته باشید تا نشان بدهد که برای کار کردن در آن شغل مهارت‌های لازم را دارا هستید. توجه داشته باشید که اداره مهاجرت استرالیا هر سال لیست مشاغل مورد نیاز را تغییر می‌دهد.

سازمان‌های ارزیابی کننده: از سازمان‌های ارزیابی کننده شغل برگزیده‌تان در فهرست مربوط به مشاغل تخصصی مورد نظر استفاده کنید.

دعوت: شما باید برای اقدام جهت اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا دعوت شوید. اگر فرصت‌های شغلی برای شغل برگزیده‌ی شما وجود داشته باشد و رتبه‌تان از نظر امتیازی به‌اندازه‌ی کافی بالا باشد، دعوت‌نامه‌ را دریافت خواهید کرد.

امتیاز: شما باید در دعوت‌نامه امتیاز مورد نظر (حداقل ۶۵ امتیاز) را داشته باشید. امتیاز در دعوت‌نامه‌ی شما براساس اطلاعات فرم EOI استرالیا (فرم ابراز تمایل) است. زمانی که دعوت می‌شوید تا برای ویزا اقدام کنید، باید امتیاز حد نصاب را داشته باشید.

ویزاهای لغو شده: اگر هنگامی که در استرالیا بوده‌اید ویزای شما لغو یا رد شده باشد، ممکن است برای درخواست ویزای ۱۸۹ استرالیا واجد شرایط نباشید.

زبان انگلیسی: شما باید تسلط قابل قبولی به زبان انگلیسی داشته باشید. میزان تسلط شما طبق جدول زیر تعیین می‌شود.

آزمونقابل قبولخوبعالی
IELTSحداقل نمره ۶ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۷ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۸ در هر چهار مهارت
OETنمره B در هر چهار بخش آزمون OETحداقل نمره B در هر چهار بخش آزمون OETنمره A در هر چهار بخش آزمون OET
TOEFLحداقل نمره ۱۲ مهارت شنیداری، ۱۳ مهارت خواندن، ۲۱ مهارت نوشتاری، ۱۸ مهارت گفتاریحداقل نمره ۲۴ مهارت شنیداری، ۲۴ مهارت خواندن، ۲۷ مهارت نوشتاری، ۲۳ مهارت گفتاریحداقل نمره ۲۸ مهارت شنیداری، ۲۹ مهارت خواندن، ۳۰ مهارت نوشتاری، ۲۶ مهارت گفتاری
PTEحداقل نمره ۴۶ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۶۶ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۸۴ در هر چهار مهارت
CAEحداقل نمره ۱۶۹ در هر چهار مهارت آزمونحداقل نمره ۱۸۵ در هر چهار مهارت آزمونحداقل نمره ۲۰۰ در هر چهار مهارت آزمون
امتیاز01020

خانواده: شما می‌توانید همسر (قانونی یا ازدواج سفید)، فرزندان خود یا همسرتان و فرزندخوانده‌هایتان را در درخواست خود لحاظ کنید. اعضای خانواده شما پس از اخذ ویزا دارای حقوق و امکاناتی مشابه شما هستند.

تعهدات: شما و اعضای خانواده‌تان باید تابع قوانین استرالیا و شرایط ویزای خود باشید.

سفر: تا پنج سال بعد از صدور ویزای ۱۸۹ استرالیا می‌توانید بدون محدودیت به استرالیا رفت و آمد داشته باشید. چنان‌چه در طی این پنج سال شما شهروند استرالیا نشوید و بخواهید به استرالیا وارد یا خارج شوید لازم است یک ویزای مخصوص با نام «ویزای بازگشت»، برای اجازه ورود بعدی خود بگیرید.

نکته: هنگامی که جهت اخذ ویزا اقدام می‌کنید و زمانی که دراین‌باره تصمیم‌گیری می‌شود، می‌توانید داخل یا خارج از استرالیا باشید.

برای اطلاع از شرایط و انواع ویزای کار استرالیا به این صفحه مراجعه کنید.

فرآیند اخذ ویزای 189 استرالیا

گام اول؛ رشته یا مهارت خود را انتخاب کنید

همان‌طور که خودتان نیز حدس زده‌اید، در نخستین گام باید لیست مشاغل موردنیاز استرالیا در سال 2023 را بررسی کنید تا ببینید مهارت شما در این لیست قرار دارد یا خیر. به این نکته توجه داشته باشید که به جای مهارت و شغل، رشتۀ تحصیلی خود را انتخاب نکنید.

برخی از متقاضیان تنها با یک انتخاب اشتباه در این بخش، روند پروندۀ خود را با چندین‌ماه تاخیر روبه‌رو می‌کنند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از هر انتخابی ابتدا با وکلای مهاجرتی مجرب مشورت‌های لازم را انجام دهید.

گام دوم؛ امتیازات خود را محاسبه کنید

همان‌طور که گفتیم برای دریافت ویزای 189 نیازی به اسپانسر ایالتی ندارید؛ بنابراین باید تنها امتیازات و ملاک‌های موردنظر دولت فدرال را به دست آورید. برای آن‌که پروندۀ شما به ادارۀ مهاجرت استرالیا برسد به حداقل 65 امتیاز نیاز دارید اما این به آن معنا نیست که با دریافت این میزان امتیاز به صورت قطعی می‌توانید ویزای 189 را دریافت کنید.

این ویزا بسیار رقابتی است؛ در واقع اگر هنگام ثبت پروندۀتان کیس دیگری امتیاز بالاتری از شما داشته باشد (مثلا 70)، او در اولیت پذیرش خواهد بود.

گام سوم؛ ارزیابی مدارک شما توسط ادارۀ مهاجرت استرالیا

در هنگام انتخاب رشته و مهارت شغلی، نام سازمانی که مسئولیت ارزیابی مدارک شما را برعهده دارد قید شده است. حال باید مدارک خود جمع‌آوری و ترجمه کرده و سپس برای سازمان ارزیاب مربوطه ارسال کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که هر سازمانی ممکن است مدارکی متفاوت از سازمان دیگری را از شما بخواهد؛ بنابراین بسته به هر پرونده مدارک ارسالی هم متفاوت است. این پروسه بسته به رشتۀ مهارتی، سازمان ارزیاب و… چیزی در حدود هفت روز تا چهار ماه (گاهی حتی بیشتر) ممکن است طول بکشد.

گام چهارم؛ ثبت‌نام در سامانۀ Skill Select (EOI)

در گام چهارم، برای اخذ این ویزا باید فرم ابراز تمایل (EOI) خود را در وب‌سایت ادارۀ مهاجرت استرالیا ثبت کنید.

  • هر شخصی که متقاضی دریافت دعوت‌نامه برای اخذ ویزای 189 است، باید یک EOI ارائه دهد.
  • EOI اطلاعات لازم دربارۀ شما را در اختیار ادارۀ مهاجرت قرار می‌دهد.
  • مدت اعتبار EOI ارسال شده دو سال است.
  • بعد از ثبت رایگان EOI رتبۀ شما در مقابل سایر درخواست‌کنندگان مشخص می‌شود و درصورت پذیرش درخواست برای اقدام جهت اخذ ویزای استرالیا دعوت خواهید شوید.
  • هنگام ثبت EOI می‌توانید داخل یا خارج از استرالیا باشید.
  • تا قبل از اینکه برای اقدام جهت اخذ ویزا دعوت شوید،می‌توانید EOI خود را تغییر بدهید.

گام پنجم؛ منتظر دریافت دعوت‌نامه بمانید

بعد از ثبت‌نام در EOI در صورتی که امتیازتان به حداقل عدد 65 رسیده باشد، در صف دریافت دعوت‌نامه قرار خواهید گرفت. همان‌طور که بالاتر نیز اشاره کردیم بسته به رقابت و امتیاز پرونده‌های دیگر ممکن است این پروسه خیلی سریع یا خیلی با تاخیر انجام شود.

بعد از گرفتن دعوت‌نامه باید برای دریافت ویزا یعنی گام ششم اقدام کنید.

گام ششم؛ برای دریافت ویزای خود اقدام کنید

حال که دعوت‌نامۀ خود را دریافت کرده‌اید، می‌توانید اقدامات لازم را برای اخذ ویزای خود آغاز کنید. در این گام لازم است تا گواهی پزشکی و گواهی سوءپیشینۀ خود و تمامی افرادی را که همراه شما به استرالیا می‌آیند، برای ادارۀ مهاجرت استرالیا ارسال کنید. همچنین مدارک اختصاصی ویزای 189 نیز در این مرحله باید جمع‌آوری و ارسال شوند.

نکتۀ مهم: بعد از دریافت دعوت‌نامه، تنها 2ماه زمان برای ارسال گواهی و مدارک خود دارید.

گام هفتم؛ لاج پرونده و صدور ویزا

حال که مدارک خود را ارسال کرده‌اید، ادارۀ مهاجرت یک آفیسر را برای بررسی پروندۀ شما تعیین می‌کند. شما می‌توانید تا زمان صدور و دریافت ویزا، این روند را از آفیسر مربوط به پروندۀ‌تان پیگیری کرده و نقص‌های احتمالی را برطرف کنید.

این احتمال وجود دارد که بسته به شرایط، آفیسر از شما مدارک دیگری نیز بخواهد؛ بنابراین بعد از تکمیل نواقص می‌توانید منتظر صدور و دریافت ویزای خود بمانید.

اگر امتیاز شما برای دریافت ویزای 189 به عدد 65 نرسید، نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید از طریق دو ویزای مهارتی دیگر یعنی ویزای 190 و 491 برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید و از امتیاز کمکی این دو ویزا استفاده نمایید. جهت اطلاع از شرایط هر یک از این ویزاها بر روی لینک صفحه آن کلیک کنید:

سابکلاس 189 استرالیا

امتیاز بندی ویزای 189 استرالیا

همان‌طور که گفتیم برای دریافت ویزای 189 به اسپانسر و کارفرما نیازی نیست و تنها باید به امتیاز حداقلی 65 در سیستم امتیازبندی مهاجرت به استرالیا دست پیدا کنید؛ بدیهی‌ است که هرچقدر امتیاز شما بالاتر باشد شانس‌تان برای دریافت ویزا افزایش پیدا خواهد کرد. در ادامه جدول امتیازبندی ویزای 189 قرار داده شده است که می‌توانید موارد امتیاز آور را به همراه امتیاز آن مشاهده کنید.

سنامتیازمدرک تحصیلیامتیاز
۱۸ تا ۲۴ سال تمام25مدارک ارزیابی شده معادل دکترای استرالیا20
۲۵ تا ۳۲ سال تمام30مدارک ارزیابی شده معادل لیسانس استرالیا15
۳۳ تا ۳۹ سال تمام25مدارک ارزیابی شده معادل فوق دیپلم استرالیا10
۴۰ تا ۴۴ سال تمام15مدارک پایان دوره ارزیابی‌شده مرتبط با تخصص10
سابقه کاری مرتبط در استرالیا در ۱۰ سال گذشتهامتیازسابقه کاری مرتبط در خارج از استرالیا در ۱۰ سال گذشتهامتیاز
کمتر از یک سال0کمتر از ۳ سال0
۱ تا ۲ سال5۳ تا ۴ سال5
۳ تا ۴ سال10۵ تا ۷ سال10
۵ تا ۷ سال15۸ تا ۱۰ سال15
۸ تا ۱۰ سال20
همسرامتیازصلاحیت تحصیلات تخصصیامتیاز
امتیاز همسر5مدرک کارشناسی ارشد پژوهش محور یا دکترا از مؤسسات تحصیلی استرالیا؛ حداقل شامل ۲ سال آکادمیک5
تسلط به زبان انگلیسیامتیازتحصیل در استرالیاامتیاز
قابل قبول0تحصیل در مناطق کم‌جمعیت استرالیا5
خوب10تحصیل حداقل در یک مقطع تحصیلی در استرالیا (دیپلم یا مدرک تجاری) از مؤسسات تحصیلی استرالیا5
عالی20
تسلط به یکی از زبان های خاصامتیاز
امتیاز برای زبان فارسی یا زبان‌های دیگر5

برای اطلاع از امتیاز خود برای ویزای 189، بر روی لینک صفحه کلیک کنید:

اخذ شهروندی استرالیا با استفاده از ویزای 189 استرالیا

همان‌طور که می‌دانید ویزای 189، یک ویزای اقامت دائم است؛ یعنی شما از همان روز اول که وارد خاک استرالیا می‌شوید، مقیم آن کشور محسوب می‌شوید. حال شاید فکر کنید با داشتن اقامت دائم در هر زمانی می‌توانید برای شهروندی استرالیا اقدام کنید اما برای این موضوع قوانین نسبتا سخت‌گیرانه‌ای توسط دولت این کشور وضع شده است.

اگر پس از دریافت ویزای 189 حداقل سه‌ سال از پنج سال اول را در استرالیا اقامت داشته باشید می‌توانید برای شهروندی این کشور اقدام کنید؛ لطفا توجه داشته باشید که این روزشماری از هنگام ورود شما به خاک استرالیا آغاز می‌شود.

حال اگر شما نتوانید سه سال از پنج سال اقامت را پر کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

در این حالت تعداد سال اقامت شما بسیار تعیین کننده است؛ به عبارتی دیگر:

  • حالت اول: اگر حداقل دو سال در استرالیا اقامت داشته‌اید، می‌توانید برای پنج سال دیگر، مجددا اجازۀ پرواز به استرالیا را دریافت کرده و طبق روال قبلی – یعنی اقامت پیوستۀ حداقل سه سال از پنج سال -، شهروندی این کشور را دریافت کنید.
  • حالت دوم: اگر کمتر از دو سال در استرالیا اقامت داشته‌اید، می‌توانید به واسطۀ اقامت خانواده، وابستگی‌های شغلی و… اجازۀ پرواز به این کشور را به مدت یک سال دیگر نیز تمدید کنید.
اخذ شهروندی با ویزای 189

اگر متقاضی دریافت ویزای 494 استرالیا هستید، حتما این مقاله را بخوانید تا با شرایط و مراحل دریافت این ویزا آشنا شوید:

مدارک لازم جهت اخذ ویزای 189 استرالیا

مهم‌ترین بخش روند کاری شما، مدارکی است که باید برای ادارۀ مهاجرت استرالیا ارسال کنید؛ هرگونه نقص در این مدارک می‌تواند روند پروندۀ‌تان را از چندین روز تا چندین ماه به تاخیر بیندازد، بنابراین بهتر است با دریافت مشاوره از کارشناسان مهاجرتی این کار را انجام دهید.

برای سهولت در استفاده، مدارک را در دو جدول مجزا برای شما قرار داده‌ایم:

  1. جدول اول حاوی مدارک عمومی لازم برای ویزای 189 استرالیا است؛
  2. جدول دوم حاوی مدارک زبان مورد تایید به همراه نمرات آن برای دریافت ویزای 189 استرالیا است.
جدول شماره 1
مدارک لازم برای دریافت ویزای 189 استرالیا
عکس پاسپورتی جدید از متقاضی و همراهان او
مدارک تحصیلی شامل ترجمۀ آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریزنمرات
تمام مدارکی که اثبات‌کنندۀ سوابق کاری شما باشند؛ مانند فیش حقوقی، قراردادهای کاری، سوابق بیمه، معرفی‌نامه از کارفرما و…
رزومه کاری
مدارک هویتی شامل پاسپورت معتبر، اصل شناسنامه به همراه کپی از تمامی صفحات آن و کارت ملی (متقاضی و همراهان او)
جدول شماره 2
آزمونقابل قبولخوبعالی
IELTSحداقل نمره ۶ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۷ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۸ در هر چهار مهارت
OETنمره B در هر چهار بخش آزمون OETحداقل نمره B در هر چهار بخش آزمون OETنمره A در هر چهار بخش آزمون OET
TOEFLحداقل نمره ۱۲ مهارت شنیداری، ۱۳ مهارت خواندن، ۲۱ مهارت نوشتاری، ۱۸ مهارت گفتاریحداقل نمره ۲۴ مهارت شنیداری، ۲۴ مهارت خواندن، ۲۷ مهارت نوشتاری، ۲۳ مهارت گفتاریحداقل نمره ۲۸ مهارت شنیداری، ۲۹ مهارت خواندن، ۳۰ مهارت نوشتاری، ۲۶ مهارت گفتاری
PTEحداقل نمره ۴۶ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۶۶ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۸۴ در هر چهار مهارت
CAEحداقل نمره ۱۶۹ در هر چهار مهارت آزمونحداقل نمره ۱۸۵ در هر چهار مهارت آزمونحداقل نمره ۲۰۰ در هر چهار مهارت آزمون

هزینه ویزای 189 استرالیا

هزینه‌های ویزای 189 استرالیا به دو گروه زیر تقسیم می‌شوند:

  1. گروه اول شامل هزینه‌های دولتی مانند ارزیابی مدارک و صدور ویزا برای متقاضی و هریک از همراهان می‌شود؛
  2. گروه دوم شامل هزینه‌های شخصی مانند هزینۀ وکیل مهاجرت، ترجمۀ مدارک، دریافت گواهی سوء پیشینه و گواهی پزشکی، بلیت هواپیما به استرالیا، افتتاح حساب بانکی، اجاره یا خرید ملک و… می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید که در این بخش ما تنها به هزینه‌های دولتی صدور ویزای 189 اشاره کرده‌ایم زیرا هزینۀ شخصی برای هرفرد متفاوت بوده و نمی‌توان حتی مبلغ میانگینی برای آن تعیین کرد:

  • متقاضی: ۴۱۱۵ دلار استرالیا
  • همسر متقاضی: ۲۰۲۰ دلار استرالیا
  • فرزند متقاضی کمتر از ۱۸ سال: ۱۰۱۵ دلار استرالیا
  • فرزند متقاضی ۱۸ سال و بالاتر: ۲۰۲۰ دلار استرالیا

مدت زمان اخذ ویزای 189 استرالیا

در ویزای 189 بسته به شرایط متقاضی و سازمان ارزیاب مربوطه، مدت زمان پردازش پرونده نیز برای هر شخص متفاوت است اما به طور کلی میانگین مدت زمان اعلام شده توسط ادارۀ مهاجرت استرالیا به شرح زیر است:

  • ۷۵ درصد درخواست‌ها طی ۸ ماه پردازش شده‌اند.
  • ۹۰ درصد درخواست‌ها طی ۱۰ ماه پردازش شده‌اند.

جهت اطلاع از شرایط دریافت اقامت دائم استرالیا با ویزای اسپانسر شغلی این مقاله را مطالعه کنید:

مزایای ویزای 189 استرالیا

در صورت دریافت ویزای اقامت دائم کلاس 189 از مزایای زیادی بهره‌مند می‌شوید که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • به‌صورت دائمی در استرالیا اقامت کنید.
  • در استرالیا کار کنید و درس بخوانید.
  • از خدمات بهداشت و درمان رایگان بهره‌مند شوید.
  • برای اخذ اقامت دائم استرالیا اسپانسر اقوام واجدالشرایط شوید.
  • برای پنج سال به استرالیا رفت‌وآمد داشته باشید.
  • در صورتی که واجد شرایط باشید، برای شهروندی استرالیا درخواست بدهید.

مشاوره دریافت ویزای 189 استرالیا

ما در سازمان مهاجرتی و حقوقی مهاجرت پلاس این آمادگی را داریم، از ابتدا تا انتهای دریافت پروسۀ دریافت ویزای 189 شما را همراهی کنیم تا این روند به ساده‌ترین و کم‌ریسک‌ترین حالت ممکن طی شود. برخی از خدمات دفتر ما برای دریافت ویزای 189 استرالیا عبارتند از:

  • ارزیابی دقیق شرایط شما برای اطمینان از کسب امتیاز لازم؛
  • مشاوره و ارائۀ چک‌لیست کامل برای جمع‌آوری مدارک نسبت به نوع سازمان ارزیاب؛
  • انتخاب مهارت و رشتۀ شغلی شما در سامانۀ اسکیل سلکت جهت کسب حداکثر امتیاز؛
  • اطمینان از لاج پرونده و پیگیری مداوم پیشرفت روند از آفیسر؛
  • رفع ریجکتی و شرکت در دادگاه‌های ایالتی یا فدرال برای پردازش مجدد پروندۀ شما؛
  • افتتاح حساب بانکی بعد از ورود به خاک استرالیا؛
  • معرفی‌نامه برای خرید یا اجارۀ ملک؛
  • مشاوره برای یک کارآفرینی یا سرمایه‌گذاری پرسود در استرالیا؛
  • انجام اقدامات حقوقی لازم برای دریافت شهروندی استرالیا پس از حداقل سه سال اقامت پیوستۀ شما در این کشور؛
  • مشاوره و اقدامات حقوقی لازم برای دریافت ویزای بازگشت به استرالیا و مجوز پرواز، حتی در کیس‌های پیچیده.

همین حالا با وکلای مجرب مهاجرت پلاس تماس بگیرید و اقدامات اولیه برای دریافت ویزای 189 استرالیا را آغاز کنید.

پرسش‌های متداول

طبق قوانین کشور استرالیا، برای فرزند دو حالت زیر وجود دارد:

  • فرزند زیر 18 سال (فرزند وابسته)؛
  • فرزند بالای 18 سال (فرزند مستقل).

در صورتی که فرزندتان زیر 18 سال باشد هیچ منعی برای همراهی او با شما وجود ندارد اما برای کیس‌های بالای 18 سال وضعیت کمی پیچیده‌تر می‌شود. در صورتی که فرزند بالای 18 سال شما بلافاصله بعد از رسیدن به این سن، به دانشگاه رفته، متاهل نباشد و منبع درآمدی برای خود نداشته باشد، می‌توانید به عنوان فرزند وابسته برای او نیز اقدامات لازم را انجام دهید.

درست است که حداقل امتیاز برای شرکت در این برنامه 65 است اما اگر پرونده‌های دیگر امتیاز بالاتری از شما داشته باشند، آن‌ها در اولویت پذیرش قرار می‌گیرند. طبق تجربۀ ما حداقل امتیاز برای پذیرش قطعی 90 است و در برخی از مواقع امتیاز 85 هم شانس بالایی برای دریافت دعوت‌نامه دارد.

از آنجایی که مدرک آیلتس 7، 10 امتیاز و آیلتس 8، 20 امتیاز برای شما به ارمغان می‌آورد، بدون داشتن مدرک زبان با این نمرات شانس شما برای دریافت دعوت‌نامه بسیار کاهش پیدا می‌کند؛ از طرفی دیگر اگر مدرک زبان‌تان کمتر از آیلتس 6 باشد، EOI شما ثبت نشده و مشمول دریافت دعوت‌نامه نخواهید شد.

The last comment needs to be approved.
7 پاسخ
  1. احسان
    احسان گفته:

    با سلام
    در قورتی که به غیر از مدرک تحصیلی و سابقه کار مرتبط، مدرک بین المللی نیز داشته باشیم امتیازی دریافت خواهیم کرد؟ به عنوان مثال شخصی که لیسانس کامپیوتر دارد، ۵ سال سابقه کار مرتبط دارد و مدرک cisco ccnp دارد، آیا برای این مدرک بین المملی امتیازی به او اختصاص می یابد؟

    پاسخ
    • گروه مهاجرت‌پلاس
      گروه مهاجرت‌پلاس گفته:

      با سلام و درود
      این مدرک چنانچه توانایی معادل سازی با مدارک دانشگاهی را داشته باشد به آن امتیاز تعلق خواهد گرفت. اما با اینحال حتی اگر امتیازی هم به صورت رسمی به آن تعلق نگیرد قطعا بر روی پرونده شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت و احتمال ویزای شما را بالاتر خواهد برد.

      پاسخ
  2. مصطفی
    مصطفی گفته:

    با سلام
    در صورت اخذ ویزای ۱۸۹ برای من و همسرم، برای ورود به خاک استرالیا باید هر دو نفر در یک زمان وارد شویم یا ورود مجزا مجاز است؟

    پاسخ
  3. رویا
    رویا گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    من همه این شرایط رو دارم ولی مدرک آیلتس ندارم و بصورت کامل به زبان انگلیسی مسلطم و آلمانی هم تا حدودی بلدم ولی انگلیسی رو کامل مسلطم…برای اخذ ویزا مشکلی پیش نمیاد؟

    پاسخ
    • گروه مهاجرت‌پلاس
      گروه مهاجرت‌پلاس گفته:

      با سلام و درود
      برای اخذ ویزای اسکیل ورکر، متقاضی باید حتما مدرک زبان معتبر مانند آیلتس و یا معادل آن را داشته باشد. اما برای ویزاهای دیگر مانند ویزای کارآفرینی ارائه مدرک زبان الزامی نیست

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ممکن است به این مطالب علاقه‌مند باشید

به دنبال مشاوره رایگان هستید؟ کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…

فرم مشاوره رایگان

پاپ آپ

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.

Hidden